جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تولد عاشقانه برای همسر و زن sms tavalod asheghaneh hamsar

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس تولد عاشقانه برای همسر و زن
sms tavalod asheghaneh hamsar



در سپیده دم عشق کسی متولد شد

 که صدایش آرام تر از نسیم

نگاهش زیباتر از خورشید

 دلش پاک تر از آسمان و قلبش زلال تر از آب

و آن تو بودی بهانه قشنگم برای زندگی

 تولدت مبارک



اس ام اس تولد عاشقانه برای همسر و زن
sms tavalod asheghaneh hamsar



حقارت واژه ها را وقتی دیدم

که نتونستن مهربونیت رو توصیف کنند

به اندازه تمام خوبی های دنیا دوستت دارم

 تولدت مبارک عزیزم



اس ام اس تولد عاشقانه برای همسر و زن
sms tavalod asheghaneh hamsar



چه خوب شد که به دنیا آمدی

و چه خوبتر که دنیای من شدی

عزیزم تولدت مبارک



اس ام اس تولد عاشقانه برای همسر و زن
sms tavalod asheghaneh hamsar

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس تولد عاشقانه برای همسر و زن
sms tavalod asheghaneh hamsar



بهترینم به ماندگاری ستاره های آسمان

همیشه دوستت دارم تا بدانی

 زندگی را در کنار تو میستایم

 و تا ابد در کنارت می مانم

تولدت مبارک



اس ام اس تولد عاشقانه برای همسر و زن
sms tavalod asheghaneh hamsar



لبخند زدی و آسمان آبی شد

شب های قشنگ بهمن مهتابی شد

پروانه پس از تولد زیبایت

 تا آخر عمر غرق بی تابی شد

تولدت مبارک عزیزم



اس ام اس تولد عاشقانه برای همسر و زن
sms tavalod asheghaneh hamsar



تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی

با یه گریه ساده به دنیا بله گفتی


ببین تو آسمونا پر از نور و پرندس

تو قلبا پر عشقه رو لبا پر خندس


تا تو هستی و چشمات بهونه س واسه خوندن

همین شعر و ترانه تو دنیای ما زندس

تولدت مبارک



اس ام اس تولد عاشقانه برای همسر و زن
sms tavalod asheghaneh hamsar



عشق یعنی چون خورشید تابیدن بر شب های دوست

و چون برف ذوب شدن به غم های دوست

دوست خوبم تولدت مبارک



اس ام اس تولد عاشقانه برای همسر و زن
sms tavalod asheghaneh hamsar



روز تولد توست  نیستم اما کنار تو

 کاشکی می شد که جونمو هدیه بدم برای تو


درسته ما نمی تونیم این روز و پیش هم باشیم

بیا بهش تو رویامون رنگ حقیقت بپاشیم



اس ام اس تولد عاشقانه برای همسر و زن
sms tavalod asheghaneh hamsar



واسه تولد تو باید دنیا رو آورد

ستاره رو سرت ریخت ، تو رو تا آسمون برد

اینا یه یادگاری توی خاطره هاته

ولی به شوق امروز می شه کلی قسم خورد



اس ام اس تولد عاشقانه برای همسر و زن
sms tavalod asheghaneh hamsar



تولدت عزیزم پر از ستاره بارون

 پر از بادکنک و شوق ، پر از آینه شمعدون


الهی که همیشه واسه تبریک امروز

بیان یه عالم عاشق ، بیاد هزار تا مهمون



اس ام اس تولد عاشقانه برای همسر و زن
sms tavalod asheghaneh hamsar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد