جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید عروسکی sms jadid aroosaki

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس جدید عروسکی
sms jadid aroosaki



دوست داشتنَت گنـــــــــــاه باشد یا اشتــــباه

گناه می کنم ، تـــــو را حتــــــی به اشتباه



اس ام اس جدید عروسکی
sms jadid aroosaki



از چهار راه قلبم عبور کردی و هیچ به چراغ قلبم توجه نکردی

اما بدان پلیس قلبم تو را تعقیب خواهد کرد

و برگه ی دوستت دارم مرا زیر برف پاکن های دلت خواهد گذاشت



اس ام اس جدید عروسکی
sms jadid aroosaki



ای کاغذ سپید که همه ی دردهایم را به دوش می کشی

یکبار دیگر رویت می نویسم

بی نهایت دوستش دارم



اس ام اس جدید عروسکی
sms jadid aroosaki

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس جدید عروسکی
sms jadid aroosaki



دلم برایت تنگ نشده اصلا

دوست ندارم ببینمت هیچ وقت

خاطراتمان تکرار نمی شود دیگر  هرگز

اما با تمام وجود دوستت دارم  همیشه!



اس ام اس جدید عروسکی
sms jadid aroosaki



مشترک دوست داشتنی

 اعتبار مهر و وفای شما رو به اتمام است

لطفا برای شارژ مجدد کلمه دوستت دارم را ارسال نمایید !



اس ام اس جدید عروسکی
sms jadid aroosaki



نمی دانم چه دردیست دوست داشتن

همین که پای کســـی به دنیایت باز می شود

پایت از این دنیــــــا بریده می شود



اس ام اس جدید عروسکی
sms jadid aroosaki



زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد

پس با تمام سکوتم دوستت دارم



اس ام اس جدید عروسکی
sms jadid aroosaki



اندازه دوست داشتن مهم نیست

کیفیتش مهمه

همیشه یک دونه رو دوست داشته باشیم

ولی مــــــــــردونه



اس ام اس جدید عروسکی
sms jadid aroosaki



دوستت دارم

این تعارف نیست

دنیای من است



اس ام اس جدید عروسکی
sms jadid aroosaki



رو برگ یک گلابی

 با یک مداد آبی

هزار دفعه نوشتم

 دوست دارم حسابی



اس ام اس جدید عروسکی
sms jadid aroosaki
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد