جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس شاد عاشقانه sms shad asheghane

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس شاد عاشقانه
sms shad asheghane



آدمیان به لبخندی که بر لبی نشانند

به احساس خوبی که بر جا می نهند

و به دردی که می کاهند

می مانند ، بی شک تو ماندگاری



اس ام اس شاد عاشقانه
sms shad asheghane



اگر روزی

محبت کردی بی منت !

 لذت بردی بی گناه !

 بخشیدی بدون شرط

بدان آن روز واقعاً زندگی کرده ای



اس ام
اس شاد عاشقانه
sms shad asheghane



زندگی باورِ دریاست

در اندیشهٔ ماهی در تُنگ

سهراب سپهری



اس ام اس شاد عاشقانه
sms shad asheghane

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس شاد عاشقانه
sms shad asheghane



وقتی می خواهمت

 و نیستی هیچ اتفاق خاصی نمی افتد

فقط ذره ذره ایوب می شوم



اس ام اس شاد عاشقانه
sms shad asheghane



شاید عشق همین باشد

که من در انتهای شب بیادت چند قطره اشکی جاری کنم



اس ام اس شاد عاشقانه
sms shad asheghane



مدت هاست که بی دلیل ترکم کرده ای

نمی دانم دلت از من سرد شد

یا که سرت جایی دیگر گرم شد



اس ام اس شاد عاشقانه
sms shad asheghane



نخستین چکه ناودان احساسم را

در قالب کلامی از جنس گل های یاس می ریزم

و آن را به آسمان نیلوفری دل زلالت برای شاد بودنت هدیه می کنم



اس ام اس شاد عاشقانه
sms shad asheghane



گاهی وقت ها

برای صداقتت تاوان باید بپردازی !

گاه به سنگینی زندگیت …



اس ام
اس شاد عاشقانه
sms shad asheghane



گاهی به قدری دلم برایت تنگ می شود که

 حاضرم حتی با دیگری ببینمت !



اس ام اس شاد عاشقانه
sms shad asheghane



لبخند که میزنی

پر می شوم از بهانه های خواستنت

پر می شوم از طنین خوش صدای نفس هایت

و زمزمه های در گوشی



اس ام اس شاد عاشقانه
sms shad asheghane
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد