جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تبریک تولد SMS TABRIK TAVALOD

اس ام اس تولد



اس ام اس تبریک تولد
SMS TABRIK TAVALOD



دستانم تشنه دستان تو
شانه هایم تکیه گاه خستگیهایت
به پاکی چشمانت قسم تا ابد با تو میمانم
بی آنکه دغدغه فردا را داشته باشم
چون میدانم فردا بیش از امروز دوستت خواهم داشت
عزیزم سالروز تولدت مبارک


اس ام اس تبریک تولد
SMS TABRIK TAVALOD



وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست
و هدیه من به تو نازنین قلب عاشقی است که فقط برای تو میتپد
عاشقانه و صادقانه دوستت دارم و سالروز تولدت را تبریک میگوییم


اس ام اس تبریک تولد
SMS TABRIK TAVALOD



زیباترین چشم انداز تندیس نگاه توست و
 قشنگترین لحظه لحظه روییدن توست
سالروز تولدت را با تقدیم یک سبد گل سرخ تبریک میگویم

  

اس ام اس تبریک تولد
SMS TABRIK TAVALOD



دوست عزیزم
به یمن آمدنت هزاران ستاره در آسمان دلم خندید
تنها برای تو که و اولین و آخرین حکایت بی انتهای دوستی هستی
مینویسم که به یادت هستم و هزاران شاخه گل مریم را در روز تولدت تقدیمت میکنم
تولدت مبارک


اس ام اس تبریک تولد
SMS TABRIK TAVALOD



پدر عزیزمان
ما با هر تبسمت هزاران بار می شکفیم و با هر تپش قلبمان هزار بار نامت را میخوانیم
اگر بر روی زمین تنهاییم، ولی تو
مثل ماه نگاهمان میکنی ما بر وجود نازنینت سجده شکر میگذاریم
تولدت مبارک

اس ام اس تبریک تولد
SMS TABRIK TAVALOD



(تبریک تولد مادر)
مادر مهربانم
الهی جاده زندگیت هموار، آسمان چشمانت صاف
و دریای دلت همیشه آرام و زلال باشد
و هیچ وقت از دنیا خسته نباشی


اس ام اس تبریک تولد
SMS TABRIK TAVALOD



روز میلاد روز آفرینش است و بهترین روز خدا
روز میلاد تو آفرینش بهترین هدیه برای قلب تنهای من است
روز میلادت را با ۲۰ شاخه گل سرخ تبریک میگویم


اس ام اس تبریک تولد
SMS TABRIK TAVALOD



(نام همسر) عزیزم
تا دیروز نبودی ولی حس بودنت به من شوق زیستن بخشیده
به دنیا آمدی و دنیای من شدی و بهترین صدا تپش قلب توست و بودنت تنها دلیل بودنم
به جای شمع غمهایت را به آتش میکشم و هدیه ام قلبی است کوچک


اس ام اس تبریک تولد
SMS TABRIK TAVALOD



(تبریک تولد همسر)
(نام همسر) جان تنها مونسم
 یک باغ گل شقایق تقدیم به تو که بهترینی
سالروز تولدت مبارک


اس ام اس تبریک تولد
SMS TABRIK TAVALOD

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد