جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

تولدت مبارک عشقم tavalodet mobarak

اس ام اس تولد



تولدت مبارک عشقم
tavalodet mobarak



وقتی که پاتو گذاشتی روی این زمین خاکی
تموم گل های عالم شدن از دست تو شاکی
خدا هم هواتو داشته ، تو رو با گلا سرشته
با تو دنیای پر از درد ، واسه من مثل بهشته
روز میلادت مبارک عزیزترینم


تولدت مبارک عشقم
tavalodet mobarak



چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر که دنیای من شدی
دنیای من تولدت مبارک


تولدت مبارک عشقم
tavalodet mobarak



میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که
می توان با آن به رنج های زندگی هم دل بست

  

تولدت مبارک عشقم
tavalodet mobarak



وقتی نگاه تو به دنیا افتاد
یک حس عجیب در دل ما افتاد
در گوش بهار ، آسمان چیزی گفت
نام تو سر زبان گلها افتاد
تولدت مبارک


تولدت مبارک عشقم
tavalodet mobarak



واسه من جشن تولدت یه بهونه بود همیشه
که رو هدیه بنویسم دلم از تو دور نمیشه
عزیزم تولدت مبارک ، دوستت دارم


تولدت مبارک عشقم
tavalodet mobarak



ﺍﺯ ﯾﮏ ﻧﮕﺎﻩ ﺗﻮ ﺭﻧﮕﻢ ﭘﺮﯾﺪﻩ ﺍﺳﺖ
ﻗﺮﺑﺎﻥ ﺁﻥ ﺷﻮﻡ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺁﻓﺮﯾﺪﻩ ﺍﺳﺖ
تولدت مبارک


تولدت مبارک عشقم
tavalodet mobarak



ﺗﻘﺪﯾﻢ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺷﮑﻔﺘﻦ ﻫﯿﭻ ﮔﻠﯽ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮ ﺍﺯ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺍﻭ ﻧﯿﺴﺖ
تولدت مبارک


تولدت مبارک عشقم
tavalodet mobarak



یک سال بزرگتر شدی ، هنوز آدم نشدی تو ؟
تا کی میخوای فرشته بمونی ؟ هاااا ؟
فرشته من تولدت مبارک


تولدت مبارک عشقم
tavalodet mobarak



روز تولد انسان ها در هیچ تقویمی یافت نمی شود
چرا که فقط در قلب کسانی است که به آنها عشق می ورزیم
عزیزم تولدت مبارک


تولدت مبارک عشقم
tavalodet mobarak



آسمان با وسعتش تقدیم تو
رقص ماهی های دریا مال تو
هرچه دارم از تو دارم مهربان
زندگی امروز و فردا مال تو


تولدت مبارک عشقم
tavalodet mobarak



قشنگ ترین تصویر عمرم عکس نازنینی از نخستین دیدن توست
خوش آهنگ عمرم یادگار دلنشین اولین خندیدن توست
تولدت مبارک


تولدت مبارک عشقم
tavalodet mobarak

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد