جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تولد اس ام اس تبریک تولد



زادگاه و تاریخ تولد هیچکس در هیچ نقشه و تقویمی نیست
 چرا که آدم ها هر لحظه در تپش قلب کسانی که دوستشان دارند متولد می شوند.
تقدیم به خودم که هیشکی جز همراه اول تولدمو یادش نبود




همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است
 چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟ فرشته ای فقط در قالب یک انسان. 
فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک.




ﮔﻔﺘﻢ اﮔﻪ ﺑﻬﺖ اﺱ اﻡ اﺱ ﺑﺪﻡ ﺷﺎﻳﺪ ﻗﺒﻞ اﺯ ﺧﻮﻧﺪﻥ, ﭘﺎﻛﺶ ﻛﻨﻲ.
ﺷﻨﻴﺪﻡ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺟﻤﻠﻚ ﻣﻴﺨﻮﻧﻲ, ﻣﻴﺨﺎﺳﺘﻢ ﺑﮕﻢ,
ﺗﻮﻟﺪﺕ ﻣﺒﺎﺭﻙ.

  



به مامانم گفتم امروز تولدمه میگه خوش بحالت.




بهترین اس ام اسی که تا حالا دریافت کردم:
" مشترک گرامی :تولدت مبارک. همراه اول، همراه لحظه های خوش شما"
از اون روز به بعد تو گوشیم همراه اول رو بعنوان مخاطب خاصم ذخیره کردم



ای گل ناز وکوچک تولدت مبارک/ای غنچه ی بانمک تولدت مبارک
۱سال بزرگترشدی/چقدر بلندتر شدی/تولدتولدتولدت مبارک...




امیدوارم خوشبختی مثل شپش به جونت بیفته و سلامتی مثل سگ پاچتو بگیره...
تولدت مبارک دوست عزیزم




یک اسفند تولد اسطوره ی قلبم اسطوره ی تیمم
۶فراموش نشدنی ایران
ببخش به خدا کلمه ها ناتوانن تو تبریک گفتن همه عناصر عالم میمونن که چه طور توصیفت کنن.
روم سیاه که بلد نیستم بهترازاین حرف بزنم.
کاپیتان دوست داشتی آقا کریم باقری
تولدت مبارک.




خوبم عاشق نیستم... فقط گاهی حرف تو که میشه دلم تنگ میشه اینکه عشق نیست... هست؟؟!!




مسئولین ثبت احوال تو نوشتن تاریخ دقت کنید بابا
همسرم آخر بهمن به دنیا آمده ولی شناسنامه اول اسفند صادر شده
حالا من به خاطر این یک روز هر سال مجبورم دو سری جشن تولد بگیرم یه بار اسمی یه بار رسمی
هر بار هم کیک و هدیه و...
اصن یه وضعییییییی




ﺟﺸﻦ ﻣﯿﻼﺩﺕ ﺭﺍ ﺑﻪ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﻣﯽ ﺭﻭﻡ
ﺩﺭﺍﯾﻦ ﺧﺎﻧﮕﯽ ﺗﺮﯾﻦ ﺁﺳﻤﺎﻥِ ﺑﯽ ﺍﻧﺘﻬﺎ
ﺁﺳﻤﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻧﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ
ﻧﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮ
ﮐﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺮﺍﯼ “ﻣﺎ” ﺁﺑﯿﺴﺖ...




تو وجودت واسه من یه معجزه ست
مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه
روز میلاد قشنگت میمونه
توی تقویم دلم تا همیشه
تولدت مبارک


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد