جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تولد sms tavalod



تولدت مبارک
ایشالا یه سال دیگه پر از سلامتی داشته باشی
زیر کامیون نری... سرطان نگیری
فلج نشی... سکته نزنی
درد بی درمان هم نگیری
کلا همه جوره بهت هیچ مرضی نرسه
بازم تولدت مبارک


اس ام اس تولد
sms tavalod



در یادی که تو هستی..
دیگران محکومند به فراموشی!
این را به همه بگو...!


اس ام اس تولد
sms tavalod



__%”! ”"! ____
‘–@—-@–”-’
عزیزم تولدت مبارک
این هدیه من به توء سوییچش پایینه
خنگول تولد تو که امروز نیس

  

اس ام اس تولد
sms tavalod



خیلی سخته که خودت به همه بگی امروز تولدمه
خودت بری واسه خودت کادو بخری
التماس دوستاتو بکنی که بیان تولدت ولی قبول نکنن
در کل سخته ولی بازم شادم
حالا واسه تبریک تولدم یه قر بدید دلم شاد شه


اس ام اس تولد
sms tavalod



خیلی خوشحالم از اینکه
تو به دنیا اومدی؛ تو
دنیا فهمید که تو انگار
نیمه گمشدم‏ی تو
زندگی خیلی خوبه
چون که خدا تو رو داده
روز تولدم، برام
فرشتشو فرستاده
خدا مهربونی کرد
تو رو سپرد دست خودم
دست تو گرفتمو
فهمیدم عاشقت شدم


اس ام اس تولد
sms tavalod



هَر روز برایت رویایی باشد
در دست نه دوردست
عشقی باشد
در دل نه در سر
و دلیلی باشد برای زندگی
نه روز مره گی


اس ام اس تولد
sms tavalod



خوش به حال اونایی که تولدشون تو ایام عیده
آخه میشه بهشون گفت تفلده عید شما مبارک!


اس ام اس تولد
sms tavalod



سلام خوبی چطوری چخبر؟!!
همش احساس میکنم امروز ۱خبری هس ولی هرچی فک میکنم یادم نمیاد!!!!!
تو یادته؟!! خوب پس بیخیال!!! چیه واقعا فک کردی یادم رفته!! نه رفیق تولدت مبارک.


اس ام اس تولد
sms tavalod



یه سال بزرگ شدی ولی بازم ادم نشدی :}


اس ام اس تولد
sms tavalod



و تو در هیاهو چه شادمانه خاموش کردی آخرین شمع را و من عاشقانه گفتم؛ تولدت مبارک...


اس ام اس تولد
sms tavalod



شماهم مثل من خونواده تون عیدی وکادو تولدت ونو یکی میکنن
یافقط من اینجوری ام؟ راستی تولدتون مبادک!


اس ام اس تولد
sms tavalod



روز میلاد تو، روز صدور شناسنامه عشق است
عشق من تولدت مبارک

اس ام اس تولد
sms tavalod

نظرات 1 + ارسال نظر
مگ پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:58 ب.ظ http://elmag.ir

خیلی جالب بود

مثل همیشه بهترینید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد