جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تبریک تولد sms tabrik tavalod



تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه
هدیه ای برای روز تولد تو...
لمس بودنت مبارک همسر عزیزم


اس ام اس تبریک تولد
sms tabrik tavalod



ستاره بختت بالا
سپیده صبحت تابناک
سایه عمرت بلند
سرزمین دلت آباد
تولدت مبارک عزیزم


اس ام اس تبریک تولد
sms tabrik tavalod



یه تبریک ویژه ی ویژه ی ویژه (خیلی ویژه)
به اون دسته از دوستانی که متولد روز کمیاب ۳۰ام اسفند هستند:))))
عزیزم گرچه جزء اقلیت های محروم هستی ولی در عوض ۳۰ اسفندیا ته تقاری خدا هستن*^_^* تولدت مبارک!!!!

  

اس ام اس تبریک تولد
sms tabrik tavalod



سه روز مونده... فقط سه روز. این جملک رو مینویسم تا بدونی برای من عزیزی
 بهترین بمون بهترینم. پیشاپیش تولد سلطان احساس، بابک جهانبخش مبارک
"توی دلم جز عشق تو علاقه ای رواج نیست انقدر هوامو داری که اکسیژن احتیاج نیست"


اس ام اس تبریک تولد
sms tabrik tavalod



امروز میلاد توست.....
ومن نگرانم تبریکی به تو بگویم که لایق تو نباشد و فقط
از تمام جمله های زیبای دنیا برایت مینویسم:
مهربانم... دوستت دارم... میلادت مبارک


اس ام اس تبریک تولد
sms tabrik tavalod



امروز تولد عشقمه.. عشقی ک الان با یکی دیگه داره زندگی میکنه....
این تبریک رو به عنوان عشق قدیمیت ازم قبول کن...
تولدت مبارک عزیزم


اس ام اس تبریک تولد
sms tabrik tavalod



امروز تولد عشقمه.. عشقی ک الان با یکی دیگه داره زندگی میکنه....
تولدت مبارک عزیزم


اس ام اس تبریک تولد
sms tabrik tavalod



تو این روز تو با خنده شکفتی با یه گریه ساده به دنیا بله گفتی
 تولدت عزیزم پر از باد کنک و شمع پراز اینه شمع دون


اس ام اس تبریک تولد
sms tabrik tavalod



روز میلاد تو، روز صدور شناسنامه عشق است
عشق من تولدت مبارک


اس ام اس تبریک تولد
sms tabrik tavalod



خیلی سخته روز تولدت همه بهت تبریک بگن به جز کسی که
 دوسش داری و فقط منتظر تبریک اون باشی....


اس ام اس تبریک تولد
sms tabrik tavalod

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد