جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات تنهایی و عاشقانه vay az tanhaei



گاه وبی گاه پراز پنجره های خطرم/به سرم میزندا ین مرتبه حتما بپرم
چمدان دست توواشک به چشمان من است/این غم انگیز ترین حالت غمگین شدن است



برو ای دوست برو
برو ای دختر پالان محبت بردوش
دیده بردیده من مفکن و نازم مفروش!
من دگر سیرم سیر
من دگرسیرم از آن عشق دوپهلوی تو پست!
تف برآن دامن پستی که تورا پروردست......



ﻣﺜﻞ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍﻡ
ﻣﯿﺎﻥ ﺩﻭ ﺍﻧﮕﺸﺘﺶ..
ﻧﻪ ﻣﯿﮑﺸﺪ..
ﻧﻪ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﻣﯿﮑﻨﺪ..
ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ
ﮐﻪ...
" ﻣﯿﺴﻮﺯﻡ "

  


بر تخته ی سیاه زندگی چه خوب احتمالات و فرضیات را به من آموختی!!!
گفتی احتمال اینکه عاشقت بمانم کم است، پس فرض کن رابطه ای در کار نبوده



بعضی آدمها یهو میان. یهو زندگیت و قشنگ میکنن
 یهو میشن همه ی دلخوشیت. یهو میشن دلیل خنده هات. یهو میشن دلیل نفس کشیدنت.!....
 بعد همین جوری یهو میرن یهو گند میزنن به آرزوهات
 یهو میشن دلیل همه ی غصه هات و همه ی اشکات. یهو میشن سبب بالا نیومدن نفست!



بر تخته ی سیاه زندگی چه خوب احتمالات و فرضیات را به من آموختی!!!
گفتی احتمال اینکه عاشقت بمانم کم است، پس فرض کن رابطه ای در کار نبوده



خیالت را میفرستی در میان رویاهایم که چی شود؟؟
نبودنت را به رخم بکشی!!



غروبی دلگیر
خاطره ای جا مانده
حسی مبهم
روزهایی تکراری
عجیب شبیه مرگ تدریجیست
حال این دنیای من...



خییلی سخته عشقت جلوی خودت به یکی دیگه بگه عزیزم و جونم و...
کیا حال الآن منو درک میکنن؟



تنهایی یعنی اینکه همراه اول بیست وچهارساعت مکالمه رایگان به خاطرتولدت بهت بده و
توهیچکی رونداشته باشی بهش زنگ بزنی. ‌..!



این بار که دستانم یخ زد, دستان کسی را نمی گیرم...
جیب هایم ماندنی ترند..



دلم گرفته آسمون
نمیتونم گریه کنم
شکنجه میشم از خودم
نمیتونم شکوه کنم
انگاری کوه غصه ها
رو سینه ی من اومده
آخ داره باورم میشه
خنده به ما نیومده

نظرات 1 + ارسال نظر
امید شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:47 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد