جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا و غمناک sms ziba va ghamnak

اس ام اس زیبا



اس ام اس زیبا و غمناک
sms ziba va ghamnak



چقدر باید بمونم تا بشه عشقت فراموشم
لباسم عطرتو میده دیگه حیفه نمیپوشم

دلم لک میزنه واست زمانی که ازم دوری
ولی در خاطرم هستی دیگه اینجاشو مجبوری

اگه حرف حرف من باشه هنوزم مردو مغرورم
ولی میرم تو خوش باشی منم اینجاشو مجبورم


اس ام اس زیبا و غمناک
sms ziba va ghamnak



عشق مثل کشیدن دو سر یک کش میمونه
که دو نـفر دارن مینکشنش

اگه یکی ولش کنه
دردش واسه کسی مـیمونه
که هنوز اونو سفت نگه داشته


اس ام اس زیبا و غمناک
sms ziba va ghamnak



زِندِگــے تَمامَش خَطاے ِدیدَن اَست
مَن تُو را میبینَم.... تُو مَرا نِمیبینــے

  

اس ام اس زیبا و غمناک
sms ziba va ghamnak



من لیموشیرین زندگی توبودم
تموم شیرینی های زندگیموبه تودادم
اماچه زودتلخ شدم


اس ام اس زیبا و غمناک
sms ziba va ghamnak



شاید جمله های اول
شروع قصه ای نو باشد
از لیلی و مجنونی تازه
.....
جانان من
بیا کمی
قدم بزنیم


اس ام اس زیبا و غمناک
sms ziba va ghamnak



باور کن عزیز دل من
هیچ چیز
به قدر
صدای خنده ی ارام
و
شادمانه ی تو
نمی افزاید شادی را
بر روح عاشق ام


اس ام اس زیبا و غمناک
sms ziba va ghamnak



درون قلب مهربان ات
پرنده ایست که
با نغمه های غم انگیز
می سراید
عاشقانه هایش را
و
من بی تاب این نغمه ام


اس ام اس زیبا و غمناک
sms ziba va ghamnak



خب دوستای گلم چون فردا سایت تعطیله زیاد گروهم رو آپ کردم.
تا پس فردا باااااااااااای.....
دوستون دارم.....


اس ام اس زیبا و غمناک
sms ziba va ghamnak



گاهــی آدمـ دلــــشـــ مـیــخواهــد
کـفـــش هـاشـ را دربـیـــاورد
یــواشکیـ نوکـــ پـــا , نـوکــ پــا
از خـودشــ دور شــود
دور دور دور ........


اس ام اس زیبا و غمناک
sms ziba va ghamnak



فــقط لطفــا" قلبمــــــ را ندزدیـــد
منـــــــ عاشقـــــ نمیشومــــــــــ
حتیــــــ بهـ قیمتـــــ پوسیدنـــــــ !


اس ام اس زیبا و غمناک
sms ziba va ghamnak

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد