جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های غمگین عاشقانه sms ghamgin asheghaneh

اس ام اس غمگین



اس ام اس های غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghaneh



یک زنگ هیچی نیست تا وقتی به صدا درش بیاری، یک شعر تا وقتی خونده نشه شعر نیست،
عشق توی قلب تو تا وقتی که اسیرش کنی عشق نیست،
عشق وقتی عشقه که رهاش کنی تا بره (به دیگه ای هدیه بدیش)


اس ام اس های غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghaneh



دو چیز مراحیرت زده کرده یکی آبی دریا که میبینم ومیدانم که نیست
و دیگری صفای باطن زیبایت که نمیبینم ولی میدانم که هست!


اس ام اس های غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghaneh



شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش :
 من که شب بودم و شب هستم شب خواهم ماند به امیدی که تو
فانوس شبهایم باشی

  

اس ام اس های غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghaneh



مرغ شب مُردومرگ منه بدبخت نگر،شیون مرگ مرامرغ سحرداده به سر
پس خداحافظ تو؛حافظ تو رفت دگر،پس از این بر سر هر مرده که شیون کردی؛
شیون مرگ مرا؛مرگ من از یاد مبر......


اس ام اس های غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghaneh



به سلامتی دختری که وقتی فهمید
به دوست پسرش سبد کالا نمی دن
باز هم باهاش موند ...


اس ام اس های غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghaneh


بعضی وقتا مجبوری تو فضای بغضت بخندی …
دلت بگیره ولی دلگیری نکنی …
شاکی بشی ولی شکایت نکنی …

گریه کنی اما نزاری اشکات پیدا بشن …
خیلی چیزارو ببینی ولی ندیدش بگیری …
خیلی ها دلتو بشکنن و تو فقط سکوت کنی


اس ام اس های غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghaneh



 شکست آن نیست که زمین بخوری، آن است که نتوانی بلند شوی…


اس ام اس های غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghaneh



"یادت باشد"
دلت که شکست ، سرت را بگیری بالا

تلافی نکن ، فریاد نزن ، شرمگین نباش...
حواست باشد ؛

دل شکسته ، گوشه ‌هایش تیز است...
مبادا که دل و دست آدمی را که روزی دلدارت بود زخمی کنی

مبادا که فراموش کنی روزی شادیش، آرزویت بود...
صبور باش و ساکت.....


اس ام اس های غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghaneh



بعضیا میگن رفیق مثل لیمو شیرینه، بعد یه مدت تلخ میشه
ما یکی نیست به این بعضیا بگه :لیموشیرین همیشه شیرینه...
تا چاقو به جیگرش نزنن تلخ نمیشه!!


اس ام اس های غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghaneh



بعضیها فکر میکنن با خیلیهام ...
خیلیا فکر میکنن با بعضیهام...
ولی قشنگتر این که تنهام ....


اس ام اس های غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghaneh

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد