جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

استاتوس باحال statuse bahal


اس ام اس زیبا




استاتوس باحال
statuse bahal



بزرگی در احترام داشتن نیست
در شایستگی داشتن احترام است


استاتوس باحال
statuse bahal



ارزش مرد به خوش هیکل بودنش نیست ارزش مرد به زیره ابرو برداشتنش نیست
 ارزش مرد به داد زدنش نیست ارزش مرد فقط به :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ماشینشه
چیه خوشال شدی فکر کردی میگم به مرامشو این حرفا نه عزیزم من اهل دروغ نیستم :))))


استاتوس باحال
statuse bahal



خدایا
گاهی تو را بزرگ می بینیم
گاهی کوچک
این تو نیستی که بزرگ می شوی و کوچک
این منم که گاهی نزدیک می شوم، گاهی دور.!!

  

استاتوس باحال
statuse bahal



می شود باران ببارد؟همین امشب
قول می دهم فقط قطره های پاکش را بغل کنم
و بی هیچ اشکی دستهایش را بگیرم
قول می دهم فقط بویش را حس کنم
اصلا اگر ببارد فقط از پشت پنجره نگاهش می کنم
فول می دهم برایش شعر نگویم
فقط می شود؟امشب ...؟خدایادلم به اندازه تمام روزهای بارانی گرفته


استاتوس باحال
statuse bahal



" شاید " یک روز...
یک نفر...
یک جوری آدم را بخواهد که...
خواستنش به این راحتی ها تمام نشود..


استاتوس باحال
statuse bahal



هر چه دادم به او حلالش بااااااااااااااااااد
غیر از آن دل که مفت بخشیدم!


استاتوس باحال
statuse bahal



"نمی خواهم بمیرم"
اگر زشت و اگر زیبا
اگر دون و اگر والا
من این دنیای فانی را
هزاران بار از آن دنیای باقی دوست تر دارم...


استاتوس باحال
statuse bahal



هنر انسانهای بزرگ این است که
به دشواری کار نمی اندیشند
بلکه به عظمت آنچه خواهند یافت فکر میکنند . . .


استاتوس باحال
statuse bahal



افتـــــــــــخار میکنم که حــــــســـــــودم..
چیزی که مال مــــــــــــنــه...
کسی حـــــــــــق نداره حتی بهش اشــــــــــاره کنه....


استاتوس باحال
statuse bahal



ﺁﻫﺎﯼ ﺗﻮﯾﯽ ﮐﻪ ﻗﺮﺍﺭﻩ ﺩﺭ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﻫﻤﺴﺮ ﻣﻦ ﺑﺸﯽ.......
 ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺧﻮﺷﺎ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺗﺖ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﺧﺪﺍ ﭼﯽ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﯼ؟ ﮐﻮﻓﺘﺖ ﺑﺸﻪ!!
خﺪﺍ ﺷﺎﻧﺲ ﺑﺪﻩ.. ﻭﺍﻻ، ﻣُﻔﺖ ﻣُﻔﺖ ﺧﻮﺷﺒﺨﺖ ﺷﺪﯼ ﺭﻓﺖ. ﺑﺮﻭ ﻭﺍﺳﻪ ﺭﻓﯿﻘﺎﺕ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﻦ والا :|


استاتوس باحال
statuse bahal

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد