جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید 93 sms jadid 93


اس ام اس جدید



اس ام اس جدید 93
sms jadid 93



بزرگ ترین اشتباهی که ما آدما در رابطه‌هامون می‌کنیم این است که:
نیمه می‌شنویم ؛
یک چهارم می‌فهمیم ،
هیچی فکر نمی‌کنیم !
و دوبرابر واکنش نشون می دهیم . . .


اس ام اس جدید 93
sms jadid 93



دل اگر بستی
محکم نبند!!!
مراقب باش گره کور نزنی!!!
او میرود!!!
آنوقت تو میمانی و یک گره کور!!!


اس ام اس جدید 93
sms jadid 93



ذهـــنــم آشــفـــتــه . . .
خــواب هــایــم پــریــشــان . . .
خــنــده هــایــم فــتــوشــاپــی . . .

درد و دل هــایــم بــا دیـــوارِ ایــنـجـا ...
مـیـزانِ هــمـدردی هــا هــم بــا لــایــک و کـامـنــت !!!
و تـکــرار پـشـتِ تـکــرار !!!

  

اس ام اس جدید 93
sms jadid 93



سیگاری شده است این روزها کودک درونم
نه دستم به او می رسد،
نه حرف گوش می دهد …
درد را پُک پُک می کشد …
و سیگار را تند تند !!!


اس ام اس جدید 93
sms jadid 93


تولد انسان روشن شدن کبریتی است
و مرگش خاموشی آن!
بنگر در این فاصله چه کردی؟!!
گرما بخشیدی... یا سوزاندی...!!!


اس ام اس جدید 93
sms jadid 93


فرصت زندگی فقط یه بار هست مواظب باشیم که خوب زندگی کنیم
پاک با گذشت شریف راستگو خادم مردم و حافظ جان و مال مردم


اس ام اس جدید 93
sms jadid 93


عجب دلم هوای تو را کرده
کاش تصویرت نفس میکشید . . .


اس ام اس جدید 93
sms jadid 93


کاش می فهمیدی برای این که تنهایم تو را نمیخواهم ؛
برعکس....برای این که میخواهمت, تنهایم...


اس ام اس جدید 93
sms jadid 93


عشق یعنی وقتی حتی از دستش ناراحتی هم هواشو داشته باشی...


اس ام اس جدید 93
sms jadid 93


جوانی هایتـ را
با بچگی هایـم
پیـر کردم
به موی سپیدت مرا ببخش مــــــــادر
ای تمـــام هستی من


اس ام اس جدید 93
sms jadid 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد