جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!


اس ام اس عاشقانه



اس ام اس های عاشقانه


مردی که دوست‌اش داری را به من معرفی کن
تا به او عاشق تو بودن را بیاموزم
مهم نیست آن مرد من نیستم
مهم این است؛ کسی کمتر از «عشــق» به تـو نگوید!


اس ام اس های عاشقانه


برف و خیلی دوســـــت دارم
چون تنها وقتیه که می شه از این آدمها درست کرد
که هم روش سفید باشه ...
 هم توش


اس ام اس های عاشقانه


دستم را نمیدانم ولی دلم فقط برای تو می نوازد...

  

اس ام اس های عاشقانه


چه شب یلدایی...
وقتی قرار است
تو را
یک دقیقه بیشتر نداشته باشم !!


اس ام اس های عاشقانه


تک تک حرف های نگاهت را از بَرَم ...


اس ام اس های عاشقانه


دلت که گیر باشد
هر روز
دلگیری


اس ام اس های عاشقانه


حوّایت می‌شدم
اگر سیبِ سرخی داشتی
حیف «آدم» نیستی...


اس ام اس های عاشقانه


دلتنـــــــگی... درســـــــت مـــــــثل چـــــــاقویـــــــی هســـــــتـــــــ کـــــــه مـــــــیذارن بیـــــــخ گــــلـــو!!!
امـــــــا هـــــــر چـــــــی میکـــــــشن نمـــــــیبره!!!


اس ام اس های عاشقانه


جان غمگین تن سوزان دل شیدا دارم
آنچه شایسته عشق است مهیا دارم
سوزدل خون جگر آتش غم درد فراق
چه بلاها که ز عشقت من تنها دارم


اس ام اس های عاشقانه


“ ﺷﻤﺎ ”
ﮔﺮﭼﻪ ﻭﺍﮊﻩ ﻣﺤﺘﺮﻣﯽ ﺳﺖ
ﻭﻟﯽ

“ ﺗﻮ ” ﺷﺪﻥ ﻟﯿﺎﻗﺖ ﻣﯿﺨﻮﺍهد
که تو داری . . .
دوستت دارم طوری که هیچ کس این گونه دوستت نداشته و ندارد . . .


اس ام اس های عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد