جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا و قشنگ sms ziba va ghashang

اس ام اس زیبا



اس ام اس زیبا و قشنگ
sms ziba va ghashang



فقط پلی بودم برای عبورت
فکر تخریب من نباش ، به آخر که رسیدی
دست تکان بده
خودم فرو میریزم....


اس ام اس زیبا و قشنگ
sms ziba va ghashang



یه دل میگه برم برم
یه دلم میگه نرم نرم
طاقت نداره دلم دلم

بی تو چه کنم
پیش عشق ای زیبا زیبا
خیلی کوچیکه دنیا دنیا

با یاد توام هرجا هرجا
ترکت نکنم
سلطان قلبم تو هستی تو هستی

دروازه های دلم را شکستی
پیمان یاری به قلبم تو بستی
با من پیوستی!!!!!


اس ام اس زیبا و قشنگ
sms ziba va ghashang



آقایون عزیز
اون دختری که
وقتی سیگار میزاری تو دهنت ازت برمیداره

وقتی بغض مردونه میکنی اخم میکنه
وقتی بخاطرش دعوا میکنی قربون صدقه ات میره
وقتی غرورت میشکنه با لبخند از اول میسازش

وقتی میترسه آروم بهت میفهمونه
وقتی ماشینت رو میفروشی میگه : بریم پیاده روی
را باید قاب کنی بزاری روی 4 ضلع قلبت...

  

اس ام اس زیبا و قشنگ
sms ziba va ghashang



دلم از عشق سهم کمـــــــــــــــــــی داشت
برایم با تو بودن عالمــــــــــــــــــی داشت


اس ام اس زیبا و قشنگ
sms ziba va ghashang



مخاطب خاص اگه خاص باشــه!!!

لازم نیست که شما دورش رو از این و اون خلوت کنی
خودش واسه بودن شمــا جـــا بــاز میکنه
لازم نیست هر کســی رو توجیح کنیــد
که ایــشون مال شماست!!!

خودش تورو به همه دنیــــا نشون میده
و میــگه این مال منه!!!
لازم نیــست به فکر رفتنش باشید
خودش به شما ثابت میــکنه که اومده بمــونه!!!


اس ام اس زیبا و قشنگ
sms ziba va ghashang



دوست داشـتن را در چشمـی بجــوی
که حتـــــی وقتی بستـــــــه است
رویــــــای تو را در خواب بیند
با چشمـــــان بستــــه بیـادتــــم....


اس ام اس زیبا و قشنگ
sms ziba va ghashang



رفتــار عاشقانــه زن را بایـــد از دلتنگیــش فهمیـــد
از شوق بــی تابیــش برای دیــــدار
از حــس کودکانه اش بــرای آغــوش !!!


اس ام اس زیبا و قشنگ
sms ziba va ghashang



فکــــر بودنـت دیـــوانه ام می کنـــد ...
آخ اگــر باشــی ...
برایــت دیوانگـــی را تمام خواهـم کــرد!!!


اس ام اس زیبا و قشنگ
sms ziba va ghashang



به خیــــــــال خودت زیر آبــی زدی و رفتی
اما حواست نبود دقیـــــقا منتظر همیـــــن حرکتت بـــــودم!!!
کیـــــــــــــــش مــــــــــــــات


اس ام اس زیبا و قشنگ
sms ziba va ghashang



دلت که گرفت، دیگر منت زمین را مکش،
راه آسمان باز است، پر بکش،
او همیشه آغوشش باز است،نگفته تورو میخواند؟
اگر هیچکس نیست، خدا که هست........


اس ام اس زیبا و قشنگ
sms ziba va ghashang

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد