جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه sms asheghaneh


اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh



با کسی رابطه ی احساسی برقرار کن که
نه تنها افتخار میکنه که تو رو داره
بلکه حاضره هر ریسکی رو بکنه
که فقط کنار تو باشه!!!


اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh



مخاطب خاصی ندارد نوشته هایم
اما تا دلت بخواهد همدرد دارد
داغِ تمامِ نوشته هایم …


اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh



به سلامتی خودم که بودونبودم دیگه واسه هیچ کی مهم نیس....

  

اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh



بی رویت آینه کدر خواهد شد
آهم در شهر منتشر خواهد شد
چون بمب ساعتی دلم در سینه
با تاخیر تو منفجر خواهد شد...


اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh



زمانی فراموشت خواهم کرد که عقلم خاموش
نفسم قطع ، روحم در آسمان و تنم زیر خاک باشد...


اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh



خواب دیدم کــه تو می آمدی و دل می رفت
محرم چشم ترم می شدی و دل می رفت:

یک نفر مثل پـــــری یک دو نظر آمد و رفت
با نگاهی به دل خسته ام آتش زد و رفت


اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh



دلم از عشق سهم کمـــــــــــــــــــی داشت
برایم با تو بودن عالمــــــــــــــــــی داشت


اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh



دوست داشـتن را در چشمـی بجــوی
که حتـــــی وقتی بستـــــــه است
رویــــــای تو را در خواب بیند
با چشمـــــان بستــــه بیـادتــــم....


اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh



رفتــار عاشقانــه زن را بایـــد از دلتنگیــش فهمیـــد
از شوق بــی تابیــش برای دیــــدار
از حــس کودکانه اش بــرای آغــوش !!!


اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh



فکــــر بودنـت دیـــوانه ام می کنـــد ...
آخ اگــر باشــی ...
برایــت دیوانگـــی را تمام خواهـم کــرد!!!


اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد