جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های خنده دار sms khande dar


اس ام اس خنده دار




اس ام اس های خنده دار
sms khande dar



خیلی از خواننده ها رو باید بهشون پول داد ک آهنگ جدید ندن بیرون
حق السکوت یعنی !


اس ام اس های خنده دار
sms khande dar



شما اگه دقت کنی همین کلمه “قرقروت” و یا”گوجه سبز”
یا حتی “لواشک ترش” و در بعضی مواقع هم “آب زرشک البالو” خودش…
ادامه جمله رو ول کن
آب دهنتو قورت بده بعد !


اس ام اس های خنده دار
sms khande dar



من متوجه شدم تازگیا به لطف کیبورد یه زبان جدید یاد گرفتم !
مثلا میدونم : “سشمشئ ناخذه” میشه سلام خوبی ؟
“خن” میشه اوکی !
“ذغث” میشه بای !

  

اس ام اس های خنده دار
sms khande dar



کارنامه ایرانی ها :
زبان انگلیسی = ۱۹
زبان فارسی =۱۳


اس ام اس های خنده دار
sms khande dar



آرزو های من خیلی بی حیان
هیچ کدوم جامه ی عمل نمی پوشن !
بی ادبا


اس ام اس های خنده دار
sms khande dar



اینکه توقع داشته باشی چون آدمِ خوبی هستی
دنیا باهات خوب رفتار کنه
مثل اینه که از یه گاو توقع داشته باشی کـــه چون گیاهخواری،بهت حمله نکنه !


اس ام اس های خنده دار
sms khande dar



بچه فامیلمون پنج سالشه اومده خونمون بهم میگه:وای عزیزم چقدر بزرگ شدی؟؟؟
یه لحظه خواستم بگم عمو چی واسم خریدی؟؟


اس ام اس های خنده دار
sms khande dar



دست دوستم یه گوشی ایفون دیدم حسودیم شد اومدم خونه به مامانم
میگم من یه اپل میخوام؟ ی لبخند مرموز زد!
 شب که بابام اومد دستش یه پلاستیک سیبه میگه تو فک کردی من وبابات انگلیسی بلد نیستیم!


اس ام اس های خنده دار
sms khande dar



من تعجب می کنم ، چرا قضیه ای که با دعوا حل میشه
اینقدر در موردش حرف می زنن ؟


اس ام اس های خنده دار
sms khande dar



یه بار ما یه دونه هندونه خوردیم،
در حدی که کم مونده بود پوستش سوراخ شه !
فرداش رفتگر محلمون در زد و گفت:
اگه دیگه با این پوست هندونه کاری ندارین من ببرمش


اس ام اس های خنده دار
sms khande dar

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:37 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد