جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات خنده دار jomalate khande dar


اس ام اس خنده دار



جملات خنده دار
jomalate khande dar



اعتراف میکنم این اواخر در به در دنبال کد اهنگ" لوسی" باسه پیشوازم بودم.
هم اکنون نیازمند یاری زردتان هستم هر کی پیدا کرد اعلام کنه.
:))))))))))))))


جملات خنده دار
jomalate khande dar



حوصلم سر رفته بود ツزنگ زدم 118گفتم:شماره ادیسون رو لطف کنید ^◡^
اونم یه شماره داد O_o
منم زنگیدم ◔◡◔
یکی برداشت گفت:تیمارستــــان فارابــــی بفرمایید ๏̯̃๏چه وضشه آخه...


جملات خنده دار
jomalate khande dar



آیا می دانید زبان ایرانی ها مختصرترین زبآن دنیاست؟
مثال: جمله "میری سریع این کار و انجام میدی و بر می گردی"فقط با یک کلمه بیان می شود: "اومدیا

  

جملات خنده دار
jomalate khande dar



یارو اومده خونمون دزدی هیچی پیدا نکرده!منو از خواب بیدار کرده میگه :
دارم میرم ولی خدایی این زندگی نیست شما دارین


جملات خنده دار
jomalate khande dar



اینایی که میگن ادم رو باید تو مسافرت شناخت چرت میگن.....
 آدم رو فقط سر جلسه امتحان میشه شناخت همین و بس


جملات خنده دار
jomalate khande dar



داداشم به مامانم میگه عروسی پسر خاله کراوات بزنم یا پاپیون؟
 مامانم میگه:زنگوله بنداز موقع برگشت دیگه گمت نکنیم دنبالتم نگردیم


جملات خنده دار
jomalate khande dar



مورد هم داشتیم یارو بخاری ماشین رو کم کرده تا گاز به همۀ هم وطنان برسه ..!


جملات خنده دار
jomalate khande dar



یه نفر پیام داده می خوام اددت کنم، چیکار کنم؟
بهش گفتم: یه کپی از شناسنامه با دو قطعه عکس و رضایتنامه از پدر ومادر رو برام بفرست
دیگه پیام نداد فکر کنم رفته مدارکشو تکمیل کنه


جملات خنده دار
jomalate khande dar



زنه از کوبا تا فلوریدا صد مایل شنا کرده که پیام صلح و دوستى رو به جهانیان برسونه
بعد من چون کنترل دور بود ازم دیشب با تلوزیون روشن خوابیدم !


جملات خنده دار
jomalate khande dar



به پسته ها بگید اگه چیز خنده داری هست بگن گردوها هم بخندن !
والا با این آجیلاشون …


جملات خنده دار
jomalate khande dar

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد