جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

استاتوس جدید و خنده دار status khande dar


اس ام اس خنده دار



استاتوس جدید و خنده دار
status khande dar



بالارو نگاه می کنی که کلاه سرت نره بعد می فهمی داشتن تو پاچت میکردن :|


استاتوس جدید و خنده دار
status khande dar



ادم نفهم نمیفهمه، نکه بفهمه نفهمه ها ،خودش نمیفهمه
بعد فکر میکنه میفهمه ولی در واقع نفهمه...


استاتوس جدید و خنده دار
status khande dar



بخشش دیگران دلیل ضعف شما نیست
آنها را میبخشید چون آنقدر قوی هستید
که میدانید آدمها اشتباه میکنند

  

استاتوس جدید و خنده دار
status khande dar



یه سری از قندا هم هستن
که هر چی قلوپ قلوپ چایی بخوری
اب نمیشن برن پایین
فک کنم ساقه طلایی قاطی شونه ^__^


استاتوس جدید و خنده دار
status khande dar



یکی از بزرگترین دردسرای پسرا اینه که
یکی از مخاطبین خاصش ته ریش دوست داشته باشه و اون یکی ۳تیغه :|
اصن نابود میکنه آدمو …


استاتوس جدید و خنده دار
status khande dar



عایا میدونید سریعترین راه به دست آوردن قلب مرد چیه؟
.
.
.
.
.
.
.
.
پاره کردن سینه ش با یه کارد آشپزخونه!!!


استاتوس جدید و خنده دار
status khande dar



مارمولکا همیشه یه جوری میدوئن
که انگار دسشویی دارن


استاتوس جدید و خنده دار
status khande dar



همش میگن تو چرا اینقد چاقی !؟
ای باباااااا من چاق نیستم !
فقط راحت تر از شما دیده میشم


استاتوس جدید و خنده دار
status khande dar



حالا اگه کله پاچه یه غذای ایتالیایی بود و اسمش کال پاچینو بود ،
این روشنفکرای وطنی کلی هم با خوردنش کلاس میزاشتن


استاتوس جدید و خنده دار
status khande dar



اینکه خیلى پولدار نیستم خوبیش اینه که کسى به خاطر پول و موقعیتم طرفم نمیاد
بدیش هم اینه که کلا کسى طرفم نمیاد .

استاتوس جدید و خنده دار
status khande dar

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد