جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

عاشقانه ترین جملات

اس ام اس عاشقانه



عاشقانه ترین جملات


دیالوگی ماندگار از زنده یاد عسل بدیعی
.
.
.
.
.
توی جدایی ها همیشه اونی که کمتر عاشقه بهتر حرف میزنه


عاشقانه ترین جملات


مثل همیشه برای تو مینویسم اما تو...
به نیت هرکی که دوست داری بخوان


عاشقانه ترین جملات


گــــاهـــی اوقـــــــــات
حــســـرت تــکــرار یــه لــحـظـــه
دیــــوانـــه کـــنـنـده تـــریــــن حــــس دنـــیــاســـــــــــــــت ....

  

عاشقانه ترین جملات


گاهی وقت ها
نوشیدن یه فنجون چای
با کسی که دوسش داری
از هزارتا قرص آرام بخش
بهتر عمل می کنه


عاشقانه ترین جملات


عـشـق یـعـنـی آنـجـا کـه دهـانـهـا جـسارت گـفـتـن نـدارنـد قـلـب هــا مـی زنـنـد زیـــر آواز !


عاشقانه ترین جملات


چه خوبه وقتی میفهمی اونی که یه عمر عاشقش بودی و اون نمیدونست
 اونم عاشقت بوده و تو نمیدونستی!!!


عاشقانه ترین جملات


من نام کسی نخوانده ام الا تو/با هیچ کسی نمانده ام الا تو
عید امدو من خانه تکانی کردم/از دل همه را تکانده ام الا تو


عاشقانه ترین جملات


یک سال نقش فاصله هامان سکوت بود
شاید برای حرف زدن از عشق زود بود
ای کاش قفل سخت سکوت تو میشکست
یا در نگاه سرد تو خورشید می نشست
من موج خسته بودم و تو ساحلم شدی
با یک نگاه ساکن شهر دلم شدی
اکنون ولی به ساحل باور رسیده ام
دیگر گذشت فصل و به آخر رسیده ام
آری کویر تشنه به باران نمی رسد
این قصه تا ابد به پایان نمی رسد


عاشقانه ترین جملات


وقتی آدم یه کسی رو از تهِ دلش بخواد هیچکس نمیتونه اونُ ازش بگیره و یا تغییری تو تصمیمش ایجاد کنه ...!
پای همه چیزشم هست،به هر قیمتی!


عاشقانه ترین جملات


گاهی باید با آدما موافقت کرد ؛
صرفاً به این دلیل که خفه شن !!


عاشقانه ترین جملات
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد