جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های غمگین و زیبا sms ghamgin va ziba

اس ام اس غمگین



اس ام اس های غمگین و زیبا
sms ghamgin va ziba



درخت دلتنگ تبر شد
وقتی پرنده ها سیم های برق را
به شاخه هایش ترجیح دادند


اس ام اس های غمگین و زیبا
sms ghamgin va ziba



هـــر که به سویی میرود
مـن در پاکت فقط یک نخ سیگار دارم
کبریت هم که هست
حال هر مسیری را میتوان به سمت تو
پرسه زد..


اس ام اس های غمگین و زیبا
sms ghamgin va ziba



خاطراتت صف کشیده اند !
یکی پس از دیگری …
حتی بعضی هاشان آنقدر عجولند که صف را بهم زده اند !

و من …
فرار می کنم
از فکر کردن به تو
مثل رد کردن آهنگی که …
خیلی دوستش دارم !

  

اس ام اس های غمگین و زیبا
sms ghamgin va ziba



سال ها رفته و باز
تپش گرم ترین خاطره ها
می فشارد دل خاموشم را

به تو می اندیشم
و به آن ثانیه هایی که گذشت
و به بی تابی قلبی که شکست

تو بیا باران باش
و بر این تازه گل خسته ببار
تو بیا آتش باش

تو بیا جاری باش
تو بیا باور کن
عشق هم حس غریب تپش آینه هاست
تو بیا آینه باش


اس ام اس های غمگین و زیبا
sms ghamgin va ziba



چقدر خوشحال بود شیطان،
وقتی سیب را چیدم

گمان کرد فریب داده است مرا
نمیدانست تو پرسیده بودی که
"مرا بیشتر دوستداری یا ماندن در بهشت را"؟!


اس ام اس های غمگین و زیبا
sms ghamgin va ziba



همه در دنیا کسی دارن برای خودشان
” خسرو “و ” شیرین ”
” لیلی “و ” مجنون ”
” رامین ” و ” ویس ”
” پیرمرد ” و ” پیر زن ”
” تو ” و ” اون ”
من ” و ” تنهایی


اس ام اس های غمگین و زیبا
sms ghamgin va ziba



نه راهِ پس دارم
نه پیش !
به تنهایی خود آویزانم .


اس ام اس های غمگین و زیبا
sms ghamgin va ziba



وقتی که باد می وزد …
هم میتوانی در مقابلش دیوار بسازی ، هم آسیاب بادی
تصمیم با تو است


اس ام اس های غمگین و زیبا
sms ghamgin va ziba



به بعضیام باس گفت....
خستـــــه نمیشی انقدر عـــــاشق میشی....؟؟
والا ما خســــته شدیم از بس عشـــق جدیدتو تبـــریک گفتیم....!!


اس ام اس های غمگین و زیبا
sms ghamgin va ziba



بعضی وقتــــــــا مجبوری تو فضــــــــای بغضت بخنــــــــدی

دلــــت بگــیــره ولـــی دلــگــیــری نــکــنی...
شــــــــاکی بشی ولی شکایت نکنــــــــی …
خیلی چیــــــــزارو ببینی ولی ندیدش بگیــــــــری …
خیلی هــــــــا دلتو بشکنن و تــــــــو فقط سکــــــــوت کنی


اس ام اس های غمگین و زیبا
sms ghamgin va ziba

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد