جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس احساسی زیبا sms ehsasi ziba


اس ام اس عاشقانه



اس ام اس احساسی زیبا
sms ehsasi ziba


قسمتم نیست ببینم رخ دلدار ولی. . .
هرکجاهست بداند که خرابش شده ام


اس ام اس احساسی زیبا
sms ehsasi ziba


به خـــــــدا
” دل ” آلزایمــــــــر نمی گیرد !
بفهمیــد آدمـ ها . . .


اس ام اس احساسی زیبا
sms ehsasi ziba


گوشه تا گوشه ى صحرا بخواب و نهراس
 گرگ ها خاطرشان هست که آهوى منى

  

اس ام اس احساسی زیبا
sms ehsasi ziba


چه بگویم که ضربه ى آخر را
"خدایم" زد!!!
آن زمان که براى رفتنت استخاره کردى و "خوب "آمد ...


اس ام اس احساسی زیبا
sms ehsasi ziba


مترسک گفت:
اى گندم تو شاهد باش مرا براى ترساندن آفریدند اما من عاشق پرنده اى بودم که از گرسنگى مرد...!!!


اس ام اس احساسی زیبا
sms ehsasi ziba


یه روز تو هواخورى زندان دلم گرفته بود،
یکى بهم گفت :به فکر فرار باش غم اینجا تو رو پیر میکنه،
گفتم :غمم زندان نیست
از این میسوزم که بیرون کسى منتظرم نیست.!


اس ام اس احساسی زیبا
sms ehsasi ziba


معتاد به اینترنت بیمار نیست
تنهاست....


اس ام اس احساسی زیبا
sms ehsasi ziba


دلت را هنـــگــامــی غم مـی گیــرد
که نــگــاهــت به دستـــانِ گـــره خورده ی
دو آدم،
خیـــره مـــی مـــاند!


اس ام اس احساسی زیبا
sms ehsasi ziba


تو این دنیا
آدمای زیادی با هم رو تختای ۲ نفره میخوابن...
اما قشنگ اینه که
خیلیا رو تختا...دور از هم
ب یاد هم بیدارن...!!


اس ام اس احساسی زیبا
sms ehsasi ziba


مـــــرد اون نیست که
از نعــــره اش دیـوار بلرزه ...
مــــرد اونه که
از صدای نفــس کشیدنش قلـــــ♥ــــبت بلــــرزه


اس ام اس احساسی زیبا
sms ehsasi ziba
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد