جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جوک + طنز + خنده


اس ام اس خنده دار



جوک + طنز + خنده


والا فقط اسمش زنگ تفریح بود
.
.
.
.
.
.
ما ک همش داشتیم مشقای زنگ بعد و توش می نوشتیم


جوک + طنز + خنده


این!
نه، این یکی!
نه دیگه این!
خداوکیلی روی این یکی برم دیگه....
من هنگامی که میخوام سوار پله برقی بشم :)))


جوک + طنز + خنده


بیدار موندن تا 6 صبح، از بیدار شدن در ساعت 6 صبح قطعا آسونتره!

  

جوک + طنز + خنده


ﻣﺎﺩﺭ ﺍﺳﺖ ﺩﯾﮕﺮ
.
.
.
.
ﮔﺎﻫﯽ ﺩﻟﺶ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺗﮏ ﺑﻪ ﺗﮏ ﺑﺎ ﺩﺭﻭﺍﺯﺑﺎﻥ ﺍﺯ ﺟﻠﻮﯼ
ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﺭﺩ ﺷﻮﺩ :|


جوک + طنز + خنده


میگم یه وخ
.
.
تیم ملی ناراحت نشه من آهنگ نخوندم واسشون ؟


جوک + طنز + خنده


به بغل دستیم میگم اگه چیزی نوشتی، برسون!
میگه هیچی ننوشتم هنوز حرفش تموم نشده بود،به استاد میگه اگه می شه یه برگه ی اضافه بهم بدین!!!
هیچی دیگه فقط خواستم بگم خیلی بوووووقههههه


جوک + طنز + خنده


با این وضعی که الان راه افتاد بخاطره علیرضا حقیقی هم شده
بازی با آرژانتین تماشاگرای ما بیشتره


جوک + طنز + خنده


به سلامتی اونایی که ثابت کردن خوانندگی قیافه نمیخاد
به سلامتی اونایی که ثابت کردن خوانندگی هیکل هم نمیخاد.ولی حالا....
ب سلامتی اونایی که ثابت کردن خوانندگی صدا هم نمیخاد!!


جوک + طنز + خنده


آهنگ قبلیه ارمین: صدامو داری؟
آهنگ فعلی : چی شد صدا قطع شد !!
آهنگ بعدی: شارژ ندارم بهم زنگ بزن :


جوک + طنز + خنده


پسره میگفت نمیدونم این بابای من چجور فرم یارانه ها رو پر کرده که دیروز
 از صلیب سرخ جهانی اومدن واسه کمکمون!
صبح امروزم از فائو اومده بودن واسمون غذا و آب آوردن
 نیم ساعت پیش برت پیت و آنجلیا جولی زنگ زده میگه میخواد منو به فرزندی قبول کنه!!


جوک + طنز + خنده
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد