جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس و پیام تبریک تولد TABRIK TAVALOD

اس ام اس تولد



اس ام اس و پیام تبریک تولد
TABRIK TAVALOD



مبارک بادت این روز جهانی
که نوشیدی شراب زندگانی
بدنیا آمدی لپّت تپل بود
ولیکن معده ات همواره شل بود !
تولدت مبارک


اس ام اس و پیام تبریک تولد
TABRIK TAVALOD



تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی
با یه گریه‌ی ساده به دنیا بله گفتی
ببین تو اسمونا پر از نور و پرندس
تو قلبا پر عشقه، رو لبا پر خندس
تولد مبارک


اس ام اس و پیام تبریک تولد
TABRIK TAVALOD



کدامین هدیه را به قلب مهربانت تقدیم کنیم که
 خود گنجینه ی زیبایی های عالمی
ای شیرینی لطیف ترین سرود طبیعت
 چگونه خدا را برای چنین بخشش رنگینی شکر گوییم؟
تولدت مبارک

  

اس ام اس و پیام تبریک تولد
TABRIK TAVALOD



تولدت عزیزم پراز ستاره بارون
پر از باد کنک و شوق، پر از اینه و شمعدون
الهی که همیشه واسه تبریک امروز
بیان یه عالم عاشق، بیاد هزار تا مهمون


اس ام اس و پیام تبریک تولد
TABRIK TAVALOD



تو این روز طلایی
 تو اومدی به دنیا
وجود پاکت اومد تو جمع خلوت ما
تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز
از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا


اس ام اس و پیام تبریک تولد
TABRIK TAVALOD



بازم شادی و بوسه
 گلای سرخ و میخک
میگن کهنه نمی شه تولدت مبارک
تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا
و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما


اس ام اس و پیام تبریک تولد
TABRIK TAVALOD



ای تنها دلیل رد کردن هر دلیل
و ای تنها بهانه ی آوردن هر بهانه
عاشق مهربانی تؤام….
تولدت مبارک

اس ام اس و پیام تبریک تولد
TABRIK TAVALOD



آسمان با وسعتش تقدیم تو
رقص ماهی های دریا مال تو
هرچه دارم از تو دارم مهربان
زندگیم امروز و فردا مال تو
تولدت مبارک


اس ام اس و پیام تبریک تولد
TABRIK TAVALOD



روز میلاد تو
روزصدور شناسنامه عشق است!
 عشق من تولدت مبارک


اس ام اس و پیام تبریک تولد
TABRIK TAVALOD



باشی نباشی پیشه من تو بهترین همنفسـی
هرجای دنیـا که میــــری به ارزوهـــات بـرسی
روزه تـــولـــده توئه میـــــلاده هرچی خاطــــره
روزی که غیـره ممکنه هیچ جـــوری از یادم بره


اس ام اس و پیام تبریک تولد
TABRIK TAVALOD

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد