جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیام تبریک تولدهای عاشقانه و زیبا asheghaneh

اس ام اس تولد



پیام تبریک تولدهای عاشقانه و زیبا
asheghaneh

 

امشب چه شبی روشن و زیبا و مصفاست
 احسنت، به این جشن دل انگیز که برپاست
گویا که گلی پای نهاده ست به گیتی
 کز فرّ و شرف، آبروی جمله ی گلهاست
تولدت مبارک

 
پیام تبریک تولدهای عاشقانه و زیبا
asheghaneh



امروز روز توست ، روز میلادت؛
دنیا تبسم کرده است امروز با یادت؛
امروز بی شک آسمان آبی ترین آبیست؛
چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست؛
تولدت مبارک…..!
 

پیام تبریک تولدهای عاشقانه و زیبا
asheghaneh



روز تولد تو / روز نگاه باران
بر شوره زار تشنه / بر این دل بیابان
روز تولد تو / گویی پر از خیال است
یاس و کبوتر و باد / در حیرت تو خواب است
تولدت مبارک ..!

  

پیام تبریک تولدهای عاشقانه و زیبا
asheghaneh



در باغ جهان ، دلم گلی می جوید
امروز گل سپیده ات می روید
امروز دلم دل ای دل ای میخواند
چون میلاد تو را خدا مبارک گوید . . .
تولدت مبارک

 
پیام تبریک تولدهای عاشقانه و زیبا
asheghaneh



ﺗﻘﺪﯾﻢ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ
ﺷﮑﻔﺘﻦ ﻫﯿﭻ ﮔﻠﯽ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮ ﺍﺯ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺍﻭ ﻧﯿﺴﺖ
تولدت مبارک
 

پیام تبریک تولدهای عاشقانه و زیبا
asheghaneh



وجود زیبایت وارد به دنیا میشود
 هدیه سالروزش این آوا میشود
عاشقی چون من بی پروا میشود
 در شعر تولد غرق رویا میشود

اینگونه سالی دگر از عمر تو آغاز میشود
تولدت مبارک..!


پیام تبریک تولدهای عاشقانه و زیبا
asheghaneh



روز میلاد تو، روز صدور شناسنامه عشق است
عشق من تولدت مبـارک..!


پیام تبریک تولدهای عاشقانه و زیبا
asheghaneh



روز میلاد توست و من همچنان در آرزوی لحظه ای هستم که
دستانت را بگیرم در چشمانت خیره شوم
تو را در آغوشم بفشارم و با عشق بگویم تولدت مبارک..!


پیام تبریک تولدهای عاشقانه و زیبا
asheghaneh

 

چه اعجازیست
بهار لب هایت
با هر بوسه که میکاری
گونه هایم گل می دهد . . .

تولدت مبارک عشقم :*
 

پیام تبریک تولدهای عاشقانه و زیبا
asheghaneh


 

دوست داشتنت
اندازه ندارد
حجم نمی خواهد

وقتی تمام کشور وجودم
سرزمین حکمرانی توست!
تولدت مبارک عشقم..!


پیام تبریک تولدهای عاشقانه و زیبا
asheghaneh

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد