جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

احساس ehsas

اس ام اس دلتنگی



احساس دلتنگی
ehsas



فاصله ها هیاهو میکنند
و صدای هق هق دلتنگی ام در نوسان بودن و نبودنت رنگ می بازد
کفش های رفتنت را گم میکنم
تا برای همیشه بمانی ..


احساس تنهایی
ehsas

خواب هایم بوی تن تو را میدهد ...
نکند آن دورترها نیمه شب در آغوشم میگیری !


احساس جدید
ehsas

مــــیـدانـــی ؟
همه را امـــتــحــــان کـــــــرده ام !
قرص خــــواب و مُـسَکـِن روانـشـنــــاس . ..
خــــنـــده هـای زورکــــی . . . ...
دل من این حــــــــــــــرفـهـا حـــالـیـش نـمیشود !
تو را مـیـخــــــــــواهـم . . .

  

احساس عاشقانه
ehsas

ﻣﺸــﺮﻭﺏ ؟ ﻧﻪ ﻣﻤﻨــﻮﻧﻢ . . .
ﺳﯿﮕﺎﺭ ؟ ﻧﻪ ﻣﻤﻨﻮﻧـﻢ . . .
ﻣﺴﺎﻓــﺮﺕ ؟ ﻧﻪ ﻣﻤﻨﻮﻧـﻢ . . .
ﺩﯾﺎﺯﭘﺎﻡ ؟ ﻧﻪ ﻣﻤﻨﻮﻧـﻢ . . .
ﻣــﻦ ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﺁﻏــﻮﺷﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﻧﯿــﺎﺯ دارمــ....


احساس عشق
ehsas

کلمات هم شده اند بازیچـــه مـــــــــــن و تـــــــــــو !
مـــــن برایِ تــــو می نویسم …
تـــــــو برایِ او مـــی خوانی !


احساس عاشق
ehsas

و عشق آن لحظه معنا پیدا میکند که
همدمت اجازه بوسیدن دهد
و تو با نهایت عشقی که در دل داری
بوسه بر پیشانی معشوقه ات بزنی !


احساس تنهایی شدید
ehsas


دیکتــــه روزگار
نبودنت را برایم دیـکتــــــه می کنــــد
و نـُمره من
بـاز می شود . . . صــفــــــــر !
هنــــــوز . . .
نـبودنـت را . . . یـاد نگرفتــــه ام



احساس زیبا
ehsas


می دانم خیلی غلط می کند ... ،
ولی چه کنم ... ؟!
دلم تو را می خواهد...



احساس و عشق
ehsas

مـیـمـیـرم وقـتـی تـصـور مـیـکـنـم
کـه او هـر روز دسـتـهـایـی را لـمـس مـیـکـنـد
کـه مـن هـر روز آروزی داشـتـن آنـها را مـیـکـنـم


جملات احساس دلتنگی
ehsas


نرو این دل من بی تو میمیره عشقــــــــــم نرو
نروطاقت دوری من ندارم عمــــــــــــــــرم نرو
خدا نیاد روزی که تنها بمونم جونـــــــــــم نرو
میمیـــــــــرم بـی تو من عشقـــــــــم نرو


احساس
ehsas
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد