جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

دلتنگی deltangi

اس ام اس دلتنگی



دلتنگی و خواب
deltangi



این روزها فقط می خوابم که بیدار نباشم!!!
تا نبینم ....
حس نکنم بی مهری ها را....
بی عاطفگی ها را و ...


دلتنگی روزگار
deltangi



بگذار بگذرند روزهایی که روز ما نیست!
روزگار...
روز ما هم میرسد


دلتنگی سنگین
deltangi



گاهی فقط باید لبخند بزنی و رد شوی
بگذار فکر کنند نفهمیده ای

  

دلتنگی دوست
deltangi



زمانه بمن اموخت که دست دادن معنی رفاقت نیست
بوسیدن قول ماندن نیست/و عشق ورزیدن ضمانت تنها نشدن نیست


دلتنگی ها
deltangi



خیلی وقته که برای دیدن تو ، اول باید چشمهایم را ببندم . . .


دلتنگی عاشقانه
deltangi

کاش به جای “دلم” گلویم “تنگ” میشد
هوا نمی ریسید و خلاص.......


دلتنگی غمگین
deltangi



گقتم غم تودارم چیزی نگفت و بگذشت
حافظ خوش به حالت یارم گذشت ویارت گفتاغمت سرآید


دلتنگی و تنهایی
deltangi



تنهـــایـــی همیـــــن اســــت
تکــــرار نا منظــــم من بــــی تـــو
بــی آنـــکه بــدانـی برای تو نفـــس میکشـــــم !


دلتنگی و به سلامتی
deltangi



به سلامتی کسی که توخیالمونه اما بیخیالمونه!


دلتنگی زندگی
deltangi


 
اﻱ ﺯﻧﺪﮔﻲ . . .
ﺗﻮ ﻫﺮ ﺳﺎﺯﻱ ﺑﺰﻧﻲ ﻣﻦ ﻣﻲ ﺭﻗﺼﻢ . . .
اﻣا . . .ﻳﻪ ﭼﻴﺰﻱ ﻳﻮاﺷﻜﻲ ﺑﻬﺖ ﺑﮕﻢ . . .
ﺧﻴﻠﻲ ﺑﻲ ﻣﻌﺮﻓﺘﻲ . . .


دلتنگی دوست
deltangi



آهای رفیق…
روی نبودنت هم میتوان حساب کرد…
یادت می ارزد به تمام بودن های دوستان به ظاهر دوست


دلتنگی 93
deltangi

نظرات 1 + ارسال نظر
+9854 پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:52 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد