جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دلتنگی عاشقانه Sms Deltangi Asheghaneh

اس ام اس دلتنگی



اس ام اس دلتنگی
عاشقانه
 Sms Deltangi Asheghaneh



من از تمام دنیا فقط آن دایره ی مشکیه چشمان تو را میخواهم !
وقتی که در شفافیتش بازتاب عکس خودم را میبینم . . .


اس ام اس دلتنگی
 Sms Deltangi Asheghaneh



شایعه کنید که ختم من است …
دلتنگش شده ام
شاید اینجور بیاید...


اس ام اس دلتنگی 93
 Sms Deltangi Asheghaneh



دلتنـگی سهم ماست
از خاطراتـــی که یک روز خاطـــره نبودند ....
زندگــی بودنـــد....

  

اس ام اس دلتنگی جدید
 Sms Deltangi Asheghaneh



جایی از خواب هایم با من قرار بگذار..
مثل اینکه دستم به بیداری ات نمی رسد..!


اس ام اس تلخ
 Sms Deltangi Asheghaneh



سوهان روحم شده …
آن “خاطرات” شیرین
که مثل لیمو شیرین با گذشت زمان
"تلخ" شد...


اس ام اس دلتنگی شدید
 Sms Deltangi Asheghaneh



خدایا دلتنگ عشقی هستم که تو تو دلم گذاشتی
خدایا تنها دیدنش هم برام دیگه کافیه


اس ام اس دلتنگی جدید 93
 Sms Deltangi Asheghaneh



میترسم
میترسم از اینکه عاشق دیگری شوم
و تو برگردی!


اس ام اس دلتنگی دوستانه
 Sms Deltangi Asheghaneh



هیچ گاه برای دیدارت زمان تعیین نمیکنم...
شاید ساعت حسادت کند و خواب بماند...


اس ام اس عاشقانه
 Sms Deltangi Asheghaneh



از خــــدا براتون عشــــق آرزو میکنم
از اون عشقایی که هر روز با لبخند از خواب بیدار بشید
و بگید زندگی یعنی این، چه قدر خوشبختم


اس ام اس دلتنگی غمگین
 Sms Deltangi Asheghaneh



امروز روز آخر است..
فراموشت میکنم!
من هر روز فراموشت می کنم..
اما چه فایده که با هر طلوع خورشید
دوباره تمام من میشوی…


اس ام اس دلتنگی زیبا
 Sms Deltangi Asheghaneh

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد