جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه مهر 93 sms asheghaneh mehr 93

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس
دوستانه جدید
sms asheghaneh mehr 93



آری آغاز دوست داشتن است
گرچه پایان را ناپیداست
من به پایان دگر نیندیشم
که همین دوست داشتن زیباست


اس ام اس عاشقانه مهر 93
sms asheghaneh mehr 93



من راه تو را بسته ، تو راه مرا بسته
امید رهایی نیست وقتی همه دیواریم


اس ام اس و شعر عاشقانه
sms asheghaneh mehr 93



ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد
دل رمیده ما را انیس و مونس شد

  

اس ام اس عاشقانه تنهایی
sms asheghaneh mehr 93

دلیل تنهایی مان اینست ای دوست ، دلمان پیش کسی است که
 حواسش پیش ما نیست و حواسمان پیش کسی است که دلش پیش ما نیست .



اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghaneh mehr 93


شاید داشتن یک ذهن زیبا خوب باشد...
اما کشف یک "قلب زیبا"
موهبت بزرگتری است



اس ام اس عاشقانه قشنگ
sms asheghaneh mehr 93


همه چیز ساده ش قشنگه
پس بزار ساده بگم
دوستت دارم قشنگم



اس ام اس عاشقانه سنگین
sms asheghaneh mehr 93


چهار چیز را در زندگی هرگز نشکنید :
اعتماد ، رابطه ، قول و قلب !
زیرا اینها وقتی می شکنند ، صدایی ندارند ولی درد زیادی دارند


اس ام اس عاشقانه لب
sms asheghaneh mehr 93


تنها پرانتزی که دوست ندارم بسته شود
لبان توست وقتی که میخندی



اس ام اس عاشقانه جدایی
sms asheghaneh mehr 93

با احتیاط عاشق" شوید
جدایی خبر نمی کند



اس ام اس عاشقانه تیکه
sms asheghaneh mehr 93

تـــــو چه میفهمی...
حال و روز کسی را که دیگر...
هــــــــیچ نگاهی دلش را نمی لرزاند...


اس ام اس عاشقانه مهر 93
sms asheghaneh mehr 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد