جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

عکس های سیاه و سفید


عکس های سیاه و سفید


من مانده ام و شعر سرودن بی تو

از خواب غزل پلک گشودن بی تو


عکس های سیاه و سفید


  


عکس های سیاه و سفید هنری


امشب ای ماه به درد دل من تسکینی

آخر ای ماه تو همدرد من مسکینی

کاهش جان تو من دارم و خود می دانم

که تو از دوری خورشید چه ها می بینی!


عکس های سیاه و سفید


عکس های سیاه و سفید عاشقانه


ای عشق مرا به شط خون خواهی برد

چون قیس به وادی جنون خواهی برد

فرهاد صفت در آرزویی شیرین

دنبال خودت به بیستون خواهی برد


عکس های سیاه و سفید


عکس های سیاه و سفید زیبا


دلتنگم و دیدار تو درمان من است

بی رنگ رخت زمانه زندان من است

(حضرت مولانا)


عکس های سیاه و سفید


عکس های سیاه و سفید غمگین


آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست

هر کجا هست، خدایا به سلامت دارش

(حضرت حافظ)


عکس های سیاه و سفید


عکس های سیاه و سفید رمانتیک


سخت دلبستگی ای داشت به بالم صیاد

تا نشد بالش او پر ز پرم خواب نکرد

(غنی کشمیری)


عکس های سیاه و سفید


عکس های سیاه و سفید قدیمی


همه در چشمه ی مهتاب، غم از دل شویند

آخر ای مه تو هم از طالع من غمگینی

(محمد حسین شهریار)


عکس های سیاه و سفید


عکس های سیاه و سفید جدید


من دلتنگ تو،

تو دلتنگ دیگری

عجب بی رحمیست , این دنیا !


عکس های سیاه و سفید


عکس سیاه و سفید عاشقانه


اگر ایران به جز ویران سرا نیست،

من این ویران سرا را دوست دارم

اگر تاریخ ما افسانه رنگ است

من این افسانه ها را دوست دارم

(حسین پژمان بختیاری)


عکس های سیاه و سفید


عکس سیاه و سفید


صنم تا کی دل ما را کنی آب

دل نازک ندارد اینقدر تاب

اگر تو راست می گویی به فایز

به بیداری بیا پیشم نه در خواب

(فایز دشتستانی)


عکس های سیاه و سفید


عکس سیاه و سفید هنری


در دیاری که در او نیست کسی یار کسی 

کاش یارب که نیفتد به کسی کار کسی

(شهریار)


عکس های سیاه و سفید


عکس سیاه و سفید زیبا


امروز که محتاج توام، جای تو خالیست

فردا که می آیی به سراغم نفسی نیست

درعشق خوشا مرگ که این بودن ناب است

وقتی همه ی بودن ما جز هوسی نیست 

(هوشنگ ابتهاج)


عکس های سیاه و سفید


منبع : پورتال جامع مهستان ارسال شده در دسته بندی عکس عاشقانه


عکس های سیاه و سفید

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد