جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید و زیبا sms jadid va ziba

اس ام اس جدید



اس ام اس جدید و زیبا
sms jadid va ziba

تو که سرد میشوى
من از دهان میافتم ...


اس ام اس جدید و عاشقانه
sms jadid va ziba



بهانه ی بیداری ست.
این قهوه ی
"چشمانت"


اس ام اس جدید و غمناک
sms jadid va ziba



سکوت بلندترین فریاد من است
و نگاه رساترین آوازم
چرا نمی شنوی؟

  

اس ام اس جدید و احساسی
sms jadid va ziba



مدتهاست
دلم شروعی تازه میخواهد
تو بیا مرا دوباره آغاز کن ...


اس ام اس جدید و تیکه دار
sms jadid va ziba



تمام ترسم از اینه ...
که عاشق کسی بشم و ...
تو برگردی ....!


اس ام اس جدید سلامتی
sms jadid va ziba



سلامتی کسی کهتصور "نبودنش،
تلخ ترین واقعیت "زندگی آدمه ........


اس ام اس جدید و معنی دار
sms jadid va ziba



کسی که سلول انفرادی را ساخت
می دانست سخت ترین کار انسان
تحمل خویشتن است. .


اس ام اس جدید و غم انگیز
sms jadid va ziba



همه مرا به خنده های باصدا می شناسند ...
این بالش بیچاره ، به گریه های بی صدا! ا


اس ام اس جدید و مفهومی
sms jadid va ziba



♥ درختان به من آموختند پایبندی هر کس به اندازه ریشه اوست ....
به هر درختی نمیتوان تکیه کرد! ♥


اس ام اس جدید و دلتنگی
sms jadid va ziba



♥ خیلى بده دلت هواى روزهایى رو بکنه که می دونى دیگه نمیاد ... ♥


اس ام اس جدید و سنگین
sms jadid va ziba



♥ در رفاقت مواظب آدمهای تازه به دوران رسیده باش .............
هرگز به دیواری که تازه رنگ شده نباید تکیه کرد! ♥


اس ام اس جدید و فلسفی
sms jadid va ziba



♥ ثانیه های انتظار پشت چراغ قرمز را تاب بیاورید
شاید خدا دارد آرزوی کودک دست فروش را برآورده میکند ♥


اس ام اس جدید و زیبا
sms jadid va ziba
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد