جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

دلتنگی عاشقانه deltangi asheghane

اس ام اس دلتنگی



دلتنگی عاشقانه
deltangi asheghane



همیشه دلتنگی به معنای وجود فاصله نیست
گاهی دلتنگی در اوج باهم بودن است

دلتنگی عاشقانه
deltangi asheghane



گـــاهی آنقدر دلــم بــرایت تنگ میشــود،
کـــه پیـــراهن تـــازه اتـــو کشیـــده ام
بـــر تنم چـــروک می نمایـــد!

دلتنگی عاشقانه
deltangi asheghane



ر قبر من پنجره بگذارید تا هنگام دلتنگی گورستان را تماشا کنم

  

دلتنگی عاشقانه
deltangi asheghane



بلاتکلیفم و دلسرد فقط فکری به حالم کن‏
اگر یک لحظه بد بودم ازم بگذر حلالم کن
تو هر اوضاع و احوالی فقط خوبی بهت کردم
توی سختی و دلتنگی کجا دیدی ولت کردم

دلتنگی عاشقانه
deltangi asheghane



دلم تنگ روزهایی شده که کسی را دوست نداشتم…
چقدر خوب بود آن بیخیالی ها

دلتنگی عاشقانه
deltangi asheghane



افســـوس که هرگــز بــاور نکــــــــردم ؛
غریبه همیشــــه غریبه اســـــت
حتـــــی اگــر مثــل تو مهربـــان باشـــد

دلتنگی عاشقانه
deltangi asheghane



اگـــر دلت گرفت . . .
ســـکوت کــن . . .
ایـــن روزها هیچکس معنی دلتنــگی را نمیفهــمد

دلتنگی عاشقانه
deltangi asheghane



من دلم تنگ خودم گشته وبس...
دلم را در کوچه پس کوچه های شهرت گذاشتم دیگر...نه
.
.
.
آدم بیدل که عاشق نمی شود

دلتنگی عاشقانه
deltangi asheghane



چرا باید بسوزه لحظه های من، بخاطـر نگـاه اشتباه آدمـا؟

دلتنگی عاشقانه
deltangi asheghane


ب سلامتیه اونیکه میبینه عشقش واسه یکی دیگه میخنده!
امابغض گلوشوقورت میده ومیگه:بی معرفت چقدرقشنگ میخنده


دلتنگی عاشقانه
deltangi asheghane

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد