جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

دلتنگی های عاشقانه

اس ام اس دلتنگی



دلتنگی های عاشقانه


بخدا در دل و جانم نیست
هیچ جز حسرت دیدارش
سوختم از غم و کی باشد
غم من مایه ی آزارش

دلتنگی های عاشقانه


ﮐـــﺎﺵ...
ﺻــﺪﺍﯼ ﺑـﻌــﻀـــﯽ ﺁﺩﻣـــﺎ ﺭﻭ ﻣـﯿـــﺸــــﺪ "ﺑــــﻮﺳــﯿــــﺪ

دلتنگی های عاشقانه


ﺩﻟـﻢ ﻋــﺠــﻴــﺐ ﻫﻮﺍی ﻛـﺴــی ﺭﺍ ﻛــﺮﺩﻩ ﺍﺳت
ﮐـﺴـﻲ کـﻪ ﻫﻮﺍﻳﺶ ﺷبـﻴﻪ ﻫﻴـﭽـﻜـﺲ ﻧﯿـﺴـت

  

دلتنگی های عاشقانه


مقصر خود ماییم عشق رو به کسایی ارزونی میکنیم که
از زندگی‌جز اب و علف روزانه نه میدونن و نه میخوان

دلتنگی های عاشقانه


دلتنگی همون مکثی که رو اسمش میکنی
وقتی داری شماره های گوشیتو میای پایین

دلتنگی های عاشقانه


کاش میدانستی
نه فرصتی دارم برای فراموش کردنت و نه جراتی برای دوست نداشتنت
مهم نیست
میتوانی مثل همیشه خیال کنی بی عرضه ترین فرد جهانم

دلتنگی های عاشقانه


ای روزگار
انقد به من سخت نگیر
آگاه باش که شکست من سخت نیست
غیر ممکن است

دلتنگی های عاشقانه


من همه عبرتی از باختن دیروزم
تو همه غیرتی از ساختن فردا باش
روزی که تو بی عشق به سر خواهی برد
ضایع تر از ان روز تورا روزی نیست

دلتنگی های عاشقانه


بعضی شبا از شدت دلتنگی گریه که هیچ,
دلت میخواد های های بمیری

دلتنگی های عاشقانه


مردی که زندگی زمین زده، دیگه از سر خوردن رو یخ نمی ترسه

دلتنگی های عاشقانه
نظرات 1 + ارسال نظر
دریا پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:34 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد