جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا و باحال

اس ام اس زیبا


اس ام اس زیبا و باحال

آنقدر اسم تو را زمزمه کردم که لبم سوخت اما نام تو را توبه نکردم جگرم سوخت
وقتی که رفتی هم روحم سوخت هم جیگرم .
 با رفتنت دوگانه سوزم کردی

اس ام اس زیبا و باحال

پیچ جاده ، آخر راه نیست مگر اینکه تو نپیچی!

اس ام اس زیبا و باحال

بهترین نوع پاسخ به هر سوال? پاسخی است که مثل مینی ژوپ باشد!!!
آنقدر بلند که همه مطلب را بپوشاند! و آنقدر کوتاه که جذابیت موضوع حفظ شود

  

اس ام اس زیبا و باحال

اگر مثل گاو گنده باشی،میدوشنت،
اگر مثل خر قوی باشی،بارت می کنند، اگر مثل اسب دونده باشی،
سوارت می شوند.... فقط از فهمیدن تو می ترسند

اس ام اس زیبا و باحال

خدا جون وقتی منو نقاشی می کردی زیبا نقاشی کردی ؛
ممنون سالم نقاشیم کردی ؛ ممنون ولی آخه چرا خدا جون تنها نقاشیم کردی؟

اس ام اس زیبا و باحال

یارو می ره امتحان گواهی نامه بده چند بار رد میشه بعد تو راه
پلیس جلوش رو می گیره می گه گواهی نامه یارو  می گه دادین که می خواین؟

اس ام اس زیبا و باحال

اگه عشق نباشه مولکول‌های اکسیژن و هیدرژن
نمی‌تونن اینقدر محکم همدیگر رو فشار بدن که اشک جفتشون در بیاد!!

اس ام اس زیبا و باحال

اگه با دیدن من غم تو دلت جون میگیره
میمیرم که تا ابد قلب تو آروم بگیره

اس ام اس زیبا و باحال

زندگی مثل یه پل قدیمیه!
به این فکر نکن که اگه تنها ازش بگذری دیرتر خراب میشه
به این فکر کن که اگه افتادی یکی باشه که دستتو بگیره

اس ام اس زیبا و باحال

همیشه پشت سر هر مرد موفق ،
 زنی است که نتونسته جلوی موفقیت شو بگیره

اس ام اس زیبا و باحال
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد