جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه و جدید

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه و جدید

آرزوی قشنگی است
داشتن رد پای تو کنار ردپای من
بر دشت سپید پوشیده از برف
اما هنوز نه برف اومده و نه تو

اس ام اس عاشقانه و جدید

تو خود بگو !
سرزمین نگاهت را روی کدامین گسل بنا کرده ای
که اینگونه دلم با دیدنت میلرزد ؟

اس ام اس عاشقانه و جدید

جاده زندگی نباید صاف و مستقیم باشد وگرنه خوابمان می گیرد
پیچ ها و دست اندازها ، نعمت اند

  

اس ام اس عاشقانه و جدید

دست بر دلم نگذار! میسوزی...
داغ خیلی چیز ها بر دلم مانده...

اس ام اس عاشقانه و جدید

آمدن را از باد و باران بیاموز
رفتن را از دل مـن.

اس ام اس عاشقانه و جدید

ﺑــﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑـﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ :
ﻓﻠﺴﻔﮥ ﻭﺟﻮﺩﺕ ﻣــﺜﻞِ ﺳــﺲ ﺧــﺮﺳﯽ ﻣــَـﻬﺮﺍﻣـﻪ !
ﻓﻘﻂ ﺑﻠﺪﯼ ﺗـِـﺮﺗـِـﺮ ﮐﻨﯽ؛ﺑــﺪﻭﻥ ﺑــﺎﺯﺩﻫـﯽ !..

اس ام اس عاشقانه و جدید

دقت کردین بعضی از آدما هستن ک
اگه بهشون بله بگی تو دردسر میفتی و
اگه بهش نه بگی دردسرت دوچندان میشه

اس ام اس عاشقانه و جدید

همیشه سر کلاس املا دوستت دارم را اشتباه می نوشتم
تا معلم مرا جریمه کند که من
در یک ورق سفید صدبار بنویسم که دوستت دارم ...

اس ام اس عاشقانه و جدید

گــر بـخواهــم عشــق را معـنــا کنــم ...
مـن فقــط بــا نــام تـــو لــب وا کنــم ...

اس ام اس عاشقانه و جدید

هستی به دلم، به دل ک نه ،
در"جانی" درجان منی و در"دلم" میمانی

اس ام اس عاشقانه و جدید
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد