جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

دلتنگی های شبانه

اس ام اس دلتنگی



دلتنگی های شبانه

مرا دلتنگ می دارد؛
نجیب سبز دستانت!
به لمس روشن احساس؛
برایم نی نوازی کن!
و عکس خاطراتم را بگیر ازمن؛
برایش قاب سازی کن!
چرا من دوستت دارم؟
تو می دانی ؟

  

دلتنگی های شبانه
باران
بزن باران رهایم کن
که ابری سخت دلگیرم
چرا دیگر نمی باری؟
دلم شد خانه ی اندوه
من از این درد می میرم!
بزن باران رهایم کن
رهایم کن ازین دلگیری و دلتنگی و اندوه
رهایم کن...

دلتنگی های شبانه
آرزویم این است
که این ماه جورِ دیگری بیاید
آسمان نه مثل هر سال
امسال جورِ دیگری آبی

آفتاب بر بام خانه هایمان جورِ دیگری بتابد
ابر‌ی اگر بارانیست
جورِ دیگری ببارد
روزگار جورِ دیگری با ما
آدم‌ ها جورِ دیگری با هم

زندگی‌‌ ها جورِ دیگری باشند
آرزویم این است
یک روز حال من جورِ دیگری باشد
به سراغت بیایم

جورِ دیگری نگاهم کنی‌
جراتی داشته باشم
جورِ دیگری بگویم
” دوستت دارم ”

دلتنگی های شبانه
می روم اما بدان یک سنگ هم خواهد شکست

آنچـــــنان که تارو پود قلب من از هــــم گسست

می روم با زخم هـــــایی مانده از یک سال سرد

آن همه برفی که آمـــــد آشـــــــیانم را شکست

می روم اما نگویــــــــی بی وفــــــا بود و نمــــاند

از هجوم سایه هــــا دیگر نگــــــاهم خسته است

راســــــتی : یادت بمــــــــاند از گـناه چشم تو

تاول غــــــربت به روی باغ احســــــاسم نشست

طـــــــرح ویران کـــردنم اما عجیب و ســــــاده بود

روی جلد خاطــــراتم دست طوفــــــان نقش بست

دلتنگی های شبانه
گفتمش نقاش را نقشی بکش از زندگی

با قلم نقش حبابی بر لب دریا کشید

گفتمش نقشی ز لیلی و ز مجنون را بکش

عکس حیدر را کنار حضرت زهرا کشید

دلتنگی های شبانه
عاقبت
یک روز
که نزدیک است
از دنیایی که در آن بی تو مرده ام
زنده خواهم شد
به سویت خواهم دوید

و
تا ابد
در
آغوشت
جان
خواهم داد

دلتنگی های شبانه
فلسفه فاصـله میان انگشتان را

نمیفهمیدم !

تا این که دستم را گرفتی . . .

دلتنگی های شبانه
دلم
یک ملاقات غیرمنتظره می خواهد
تا قبله ی بغض ودلتنگی م را
گم کنم

لبخندهایم دیگر تلخند نباشد
دوستت دارم را پیش نویس این وصال
بلا تکلیف کنی

نذر دلت که شبانه باعود عشق!
مرورمی کردی
برایم بخوانی، مثل موسی شبان باخدا..
تکیه گاهم شوی

تا ململ آغوشت لباسم شود ودیگر سوز تنهایی
را احساس نکنم...

دلتنگی های شبانه
پسری که واقعا دختری را دوست داشته باشد..

تن آن را عریان نمیکند تا همه از او لذت ببرند

بلکه

لباس عروس تنش میکندتا هر دو از زندگی لذت ببرند…

بانوی ایرانی

گاهی وقتها تنها بودن بهتر از با هرکسی بودن است…

دلتنگی های شبانه
او هـــــم آدم اســـــت

اگر دوســـــتت دارم هایت را نشـــــنیده گرفت

غـــــصـــــه نـــــخور

اگـــــر رفـــــت گـــــریـــــه نـــــکـــــن

یـک روز چــشــم های یک نــفـــر عاشــقــش میکند

یک روز معــــنی کــــم محــــلی را مــــیفهمد

یک روز شکــــستن را درک مــــیکند

آن روز میـــــفهـــــمـــــد کـــــه آه هایی کـــــه کشـــــیدی از ته قلبـــــت بوده . . .

دلتنگی های شبانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد