جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های جدید عکس های زیبا و تلخ


اس ام اس های جدید
عکس های زیبا و تلخ

چه تــــــلخ است با بغــــــض بنویسی با خنـــده بخوانند....



  

اس ام اس های جدید
عکس های زیبا و تلخ

طعم صداقتت ! را چشیده ام؛

تعریفی نداشت لعنتــــی!!.

لطفا کمی دروغ بگو,

شاید دروغ هایت, صادقانه تر باشد...



اس ام اس های جدید
عکس های زیبا و تلخ

شهامت میخواهد " بدون اشک "
ﺧﺎﻃﺮﺍﺗـﺖ ﺭﺍ ﻣﺮﻭﺭ ﻛﺮﺩﻥ . . .



اس ام اس های جدید
عکس های زیبا و تلخ

کدام ابر ...

از سر تو گذشته

که من مست بارانم !؟؟



اس ام اس های جدید
عکس های زیبا و تلخ

بایــــد بــــه بعضــی دخترها گفــــت :

آهـای دختر ...

حواســــت باشــــه ...!

ایــــن پسری که به تــــو دل داده ,

خیلی هــــا در " آرزوی نیــــم نگاهــــش " هستنــــد ...

لیاقــــت داشتــــه بــــاش ..............

اس ام اس های جدید
عکس های زیبا و تلخ

کسی که خنجر به پشتم فرو کرد

بوی تنش آشنا بود…

راستی…!

این عطر را خودم برایش خریده بودم…



اس ام اس های جدید
عکس های زیبا و تلخ

هیـــــــــــ ــــــــــــس...!



یه کف مرتب به افتخــــ ـــــارش....!

چه با احســـاس منو گذاشت و رفــت.........

اس ام اس های جدید
عکس های زیبا و تلخ

چی شد که سیگاری شدی ؟
یه شب بارون میومد… خیلی تنها بودم...!!!
چی شد که ترک کردی؟
یه شب بارون میومد… دیگه تنها نبودم...!!!
چی شد الکلی شدی و سیگار رو دوباره شروع کردی؟
یه شب بارون میومد… دوباره تنها شدم...!!!
چی شد آوردنت اینجا، بستریت کردن؟
یه شب بارون میومد… خیلی تنها بودم… تو خیابون دیدمش…
اون تنها نبود ... !!!!!!!!!!!!



اس ام اس های جدید
عکس های زیبا و تلخ

گفتی لب تر کن تا دنیارا ب پایت بریزم.....


حالا من چشم ترکرده ام،


میایی.....؟!

اس ام اس های جدید
عکس های زیبا و تلخ

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد