جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

دلنوشته / عکس عاشقانه / جملات زیبا


دلنوشته / عکس عاشقانه / جملات زیبا

دلم کمى هوا مى خواهد ....
اما در سرنگ !!!
از زندگى خسته شدم !!
از دروغاى که میشنوم خسته شدم !!
از خیانت هاى کثیفى که میکنن بعضیا خسته شدم !!



  

دلنوشته / عکس عاشقانه / جملات زیبا

ما و مجنون درس از یک ادیب اموختیم
او به ظاهر گشت عاشق ما به معنی سوختیم



دلنوشته / عکس عاشقانه / جملات زیبا

فکر کنم
به بوی عطر تو حساسیت دارم
همین که در ذهنم می پیچد
از چشم
اشک می آید …



دلنوشته / عکس عاشقانه / جملات زیبا

صبرت که تمام شد
نرو
تازه معرفت از آن لحظه شروع میشود …



دلنوشته / عکس عاشقانه / جملات زیبا

دلم به بهانه ندیدنت گریست
بگذار بگرید و بداند هرچه خواست همیشه نیست …



دلنوشته / عکس عاشقانه / جملات زیبا

میگویند زمان طلاست اما من چشیدم

دروغ میگویند، زمان آتش است

ثانیه به ثانیه اش میسوزاند

و تا به شعله ات نکشد نمیگذرد



دلنوشته / عکس عاشقانه / جملات زیبا
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد