جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

عاشق دل خسته


عاشق دل خسته


آهسته ، قلبم بدجور شکسته
دوباره آمده ای که چه بگویی به این دل خسته
آمده ای دوباره
بشکنی قلبم را
یا باز هم به بازی بگیری این دل تنهایم را

  

آهای غریبه



آهای غریبه باهاش دعوا نکن
سرش داد نزن
باهاش قهر نکن
دوستش داشته باش
اون بخاطر تو منو فراموش کرد
واقعیت

خدایا ببخش



خدایا

ببخش دارم بد میشم باید از پس بنده هات بر بیام

هیچ وقت خودتو



هیچ وقت یکی را با همه ی ﻭﺟﻮﺩﺕ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪﺑﺎﺵ !
 ﯾﮏ ﺗﮑﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﻭﺯﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺟﺰ ﺧﻮﺩﺕ ﻧﺪﺍﺭﯼ

گفتم بیا



گفتم بیا … گفت پاهایم یخ زده !
و من به پایش سوختم !!!
گرم شد
رفت به سوی دیگری !
عاشق دل خسته
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد