جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید SMS ASHEGHANEH اس ام اس


اس ام اس جدید
SMS ASHEGHANEH

اس ام اس


بــنـد دلــــــم کـه پــاره مـــی شــود
دلـــم بــهـانـه ات را مــی گـــیـرد
هــر چــه مـــی کشم هــم از ســر ایــن بــنـد دلـــم هـــسـت
بــه نــبـودنــت اعــتـراض نـمــی کــنـم
بــنـد دلــــم را خــواب هــایــی پــاره مــی کــنـند
که بــهـانـه ات را به دلـــم مــی انــدازد
بــاور کــن بــه نــبـودنـت اعــتـراضـی نــدارم . . .

  

اس ام اس جدید
SMS ASHEGHANEH

اس ام اس
چقدر سخته

گل آرزوهاتو تو باغ دیگری ببینی و هزار

بار خودتو بشکنی و اونوقت آروم زیر لب بگی

گل من

باغچهء نو مبارک

اس ام اس جدید
SMS ASHEGHANEH

اس ام اس
چقدر سخته

وقتی که پشتت بهشه دونه های اشک گونه هاتو خیس کنه

اما مجبور بشی بخندی تا نفهمه که هنوز دوسش داری

اس ام اس جدید
SMS ASHEGHANEH

اس ام اس
یوقتایی میشه که تو خیال خودت ؛
جای خالی منو حس میکنی
با بغض خواهی گفت :
” کاش اینجا بود ”
اما ….
من حتی دیگه به خوابت هم نمی آیم … !!

اس ام اس جدید
SMS ASHEGHANEH

اس ام اس
دنبال دلگرمی بودم اما با سرما خشکیدم
مراقب دستم باش شاید بکشند

اس ام اس جدید
SMS ASHEGHANEH

اس ام اس
حال مرا پرنده ای با بال شکسته درک میکند
نمیتواند کاری کند فقط میماند و تماشا میکند کوچ جفتش را
اس ام اس جدید
SMS ASHEGHANEH

اس ام اس

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد