جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدیدو زیبا


دسته گل عروس 2015


اس ام اس جدید


تکلیفم روشن شد

شیرینم دیگر خاموش می شوم

فرهاد وار این بارباید به جای کوه دل بکنم

  •

اس ام اس جدید

ومرگ مردن نیست

ومرگ تنها نفس نکشیدن نیست

من مردگان بی شماری را دیده ام که

راه می رفتند ، حرف می زدند و سیگارمی کشیدند!

اس ام اس جدید

باختی درکارنیست

ما برای دوستان واقعی جانمان را ریسک می کنیم

خیالی نیست یا می بریم یا می میریم

اس ام اس جدید

شکارچیم اما

گنجشک شکار نمی کنم

شکارچی واقعی آن است که تک پر شکارکند نه گنجشک…

اس ام اس جدید

دیگر از مترسک هم کارى ساخته نیست

کلاغ ها بر شانه دهقان نشسته اند

اس ام اس جدید

تو…نه ببخشید شما

خب من نه ببخشید منی درکار نیست

حداقل دستت را تکان بده

نه دستت در دست دیګریست

مشغول باش خدانګهدارت

نه او نګهدارت

اس ام اس جدید

بعضیا شدیداًبه عینک نیاز دارن

واسه اینکه گوشامونو خیلی دراز میبینن

اس ام اس جدید

دیگرعاشقانه نمی نویسم

اگرنوشتم مخاطب خاص ندارد

چون کسی ارزش خاص بودن راندارد

اس ام اس جدید

بیشتراز آنچه سزاوارش باشم بهم صدمه زدی

فقط به این خاطر که بیشترازآنچه سزاوارش باشی عاشقت بودم

اس ام اس جدید

این روزهایم به تظاهرطی می شود

تظاهربه بی خیالی به بی تفاوتی

به اینکه بی توبودن مهم نیست

اما بسی جان فرساست این نمایش

این فیلم های بی سانسور ندیدنت

برای وجود اندوه بارم

اس ام اس جدید

واسه کسی کلاس بذار که هم کلاسش باشی

نه واسه کسی که حتی تو کلاسشم رات نده

اس ام اس جدید

عجب دوره زمونه ای شده که برای حفظ رفاقتت

بایدخیلی ازحرفاروتودلت نگه داری

تا حداقل کسی روداشته باشی که بهش بگی رفیق

مگه نه رفیق ؟

اس ام اس جدید


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد