جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه جوجه کباب یونانی

طرز تهیه جوجه کباب یونانی

برای تهیه خوراک جوجه کباب در ابتدای کار باید سینه های مرغ را شسته و به اندازه تکه های مکعبی کوچک برش بزنید ، مقداری روغن زیتون به مرغ ها اضافه کنید . مرغ ها را با روغن زیتون مخلوط کنید ، بهتر است دستکش دست کنید و با دست مرغ ها را زیر ورو کنید تا حسابی به روغن زیتون آغشته شوند ، چند ساقه جعفری را همراه یک حبه سیر با چاقو ریز خرد کنید و با آویشن و نمک و فلفل سیاه ، اوگانو به مرغ ها اضافه کنید .

الان نوبت اضافه کردنه آب لیمو هست و باید آن ها را با دست خوب مخلوط کنید تا مزه ترش آبلیمو ، همه مرغ ها را طعم دار کند ، بهتر است سلفون روی ظرف بکشید و بگذارید ۱ ساعت در یخچال استراحت کند . اگر از قبل به فکر درست کردن این غذا بودید پس برایش وقت بیشتری بگذارید اگر مرغ ها را ۵ الی ۶ ساعت در داخل یخچال بگذارید ، مرغ ها بیشتر طعم دار میشوند و این کار کیفیت آشپزی شما را بالا می برد .

اگه میخواهید برای درست کردن کباب از سیخ چوبی استفاده کنید پس لازم است چند دقیقه سیخ های چوبی را داخل آب سرد بخیسانید سپس ۵ یا ۶ تکه مرغ را به سیخ کشیده ، و داخل یک تابه کمی روغن ریخته و روی حرارت قرار دهید . وقتی که روغن داغ شد ، سیخ ها را داخل تابه بچینید وقتی سرخ شد ، طرف دیگر هم بچرخانید تا سرخ شوند ، البته به سلیقه شما هم بستگی داره ، اگر بخاهید میتونید این نوع کباب را روی منقل زغال هم درست کنید . اگر خاستید از منقل استفاده کنید ، باید سیخ های فلزی جابگزین سیخ های چوبی بشن ، این جوجه کباب عالی را شما هم میتونید با نان هم با برنج سرو کنید و در کنار خانواده از نوش جان کردنش لذت ببرید .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد