جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه نودل سبزیجات

طرز تهیه نودل سبزیجات

مرحله اول

برای تهیه نودل سبزیجات رژیمی خوشمزه و مقوی ابتدا پیاز و سیر را خرد کنید سپس یک ماهیتابه را بر روی اجاق گاز قرار داده مقداری روغن اضافه کنید حرارت را ملایم کرده و پیاز و سیر خرد شده را درون ماهیتابه ریخته و تفت دهید زمانی که آن ها نرم شدند زردچوبه را به مواد اضافه کنید و با هم مخلوط نمایید .

مرحله دوم

تمام سبزیجاتی را که از قبل آماده نموده بودیم را به صورت خلالی برش زده و خورد می کنیم ، در مرحله اول هویج خرد شده را درون ماهیتابه ریخته و با سیر و پیاز تفت میدهیم برای مدت زمان ۵ دقیقه چون هویج از الباقی سبزیجات بافت محکم تری دارد ، سپس سیب زمینی ها را اضافه می کنیم و بعد از آن سس سویا را همراه با نمک و فلفل سیاه به مواد درون ماهیتابه اضافه نموده و با هم مخلوط می کنیم ‌.

مرحله سوم

برای مدت زمان ۱۰ دقیقه این مواد را با هم تفت میدهیم سپس فلفل دلمه‌ای را اضافه کرده و برای ۳ دقیقه با سایر مواد می پزیم بعد از آن کدو و بادمجان را به خوراک خود اضافه میکنیم . بعد از کمی تفت دادن رب گوجه را با مقداری آب رقیق می کنیم و همراه با آبلیمو به مواد دیگر اضافه میکنیم .

مرحله چهارم

برای ۵ دقیقه همه مواد را با هم تفت دهید سپس قارچ را اضافه کنید هنگامی که غذا آب انداخت نودل را اضافه کرده و با آن یک لیوان آب جوش بر روی خوراک بریزید ، بعد از گذشت ۳ دقیقه نودل سبزیجات شما آماده مصرف می‌باشد .

مرحله پنجم

برای تهیه این غذا نیازی نیست از ادویه درون نودل استفاده کنید چون خوراک شما شور میشود . توجه کنید به ترتیب سبزیجات ذکر شده را در دستور پخت اضافه کنید ، چون یا له میشود یا اینکه نپخته و خام باقی میماند .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد