جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه خورش قارچ و جعفری

طرز تهیه خورش قارچ و جعفری

مرحله اول

برای آماده کردن یک خورش قارچ و جعفری مجلسی ابتدا تکه های مرغ را به خوبی تمیز و شسته پس از خشک کردن آنها مقداری نمک بر روی مرغ پاشیده سپس درون یک ظرف آرد و فلفل و ادویه کاری را با هم مخلوط می کنیم

مرحله دوم

پس از اینکه تکه های مرغ را نمک زدیم آنها را درون مخلوط آرد میغلطانیم ، سپس یک ماهیتابه را بر روی حرارت اجاق گاز قرار داده و مقدار روغن اضافه می کنی و مرغ را درون ماهی تابه ریخته و سرخ میکنیم دو طرف تکه های ران را سرخ کنید .

مرحله سوم

مرغ ها را پس از سرخ شدن از درون ماهیتابه خارج کنید سپس پیاز را خرد نموده و با همان روغن تفت دهید پیاز ها که سبک و شیشه شدند قارچ های خرد شده را به آن اضافه می کنیم و به خوبی آنها را با هم تفت میدهیم تا کاملا سرخ شوند .

مرحله چهارم

در این مرحله یک قابلمه را آماده کرده آب مرغ و آب جوش را با هم مخلوط کرده و درون قابلمه میریزیم بر روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار می دهیم و پیاز و قارچ سرخ شده را همراه با تکه های مرغ  اضافه میکنیم حالا در قابلمه را می بندیم تا مواد پخته شوند .

مرحله پنجم

زمانی که شروع به جوشیدن کرد خورشت جعفری های خرد شده را اضافه می کنیم و برای مدت زمان ۳۰ دقیقه اجازه می دهیم تا سبزی‌ها پخته شوند در آخر خورشت را مزه کنید و اگر احساس نمودید به نمک و فلفل نیاز دارد آن را اضافه کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد