جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه کیک سیب و دارچین

طرز تهیه کیک سیب و دارچین

مرحله اول

طرز تهیه کمپوت سیب کمپوت سیب طرز تهیه ی کمپوت سیب کمپوت سیب خانگی تهیه کمپوت سیب

برای تهیه کیک سیب و دارچین پس از اینکه سیب ها را از وسط برش زدید آنها را به صورت برش های نازک ببرید ، این برش های یکدست و نازک رو بصورت منظم و ردیفی بر روی سینی فر قرار دهید ، مقداری شکر بر روی برش های سیب پاشیده و آنها را برای ۱۰ دقیقه درون فر قرار دهید .

مرحله دوم

توجه داشته باشی باید که از قبل پیش گرم شده باشد و دمای آن را ۱۸۰ درجه سانتیگراد قرار دهید این کار برای آن است که سیب ها نرم شوند و راحت تر حالت بگیرند . پس از پخته شدن آنها را مانند گل رز بپیچید و کنار قرار دهید .

مرحله سوم

طرز تهیه کیک سیب و دارچین

برای پخت کیک خانگی با این مواد باید قالب کمربندی ۲۳ سانتی را انتخاب کرده و درون آن کاغذ روغنی انداخته و قالب را چرب میکنیم . حالا آرد و بکینگ پودر را مخلوط کرده و آن را الک می کنیم درون یک کاسه شکر و روغن مایع و کره را با همزن مخلوط میکنیم تا سفید شوند .

مرحله چهارم

حالا تخم مرغ ها را یکی یکی شکسته و به مواد اضافه میکنیم و با همزن مخلوط میکنیم ، آخرین تخم مرغ را همراه با وانیل اضافه کرده و هم می زنیم ، اکنون ماست را اضافه کرده و مواد را هم بزنید در پایان آرد را آرام آرام اضافه کنید و با دور کند همزن مواد را مخلوط کنید .

مرحله پنجم

طرز تهیه کیک سیب و دارچین

اکنون مایه کیک را درون قالب بریزید و با قاشق روی آن را صاف کنید دارچین را روی مایه کیک رژیمی بریزید و گل های سیب را به آرامی بر روی آن قرار دهید میتوانید از مقداری خلال پسته هم استفاده کنید . قالب را در طبقه میانی فر برای ۵۵ دقیقه با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد قرار دهید .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد