جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

بهترین جملات عاشقانه کوتاه و زیبای 92



میروم خسته و افسرده و زار سوی منزلگه ویرانه خویش
به خدا میبرم از شهر شما ٬ دل شوریده و دیوانه خویش



چرا روی نقاشی ها بی خودی سایه میزنی
این همه حرف خوب داریم ٬ حرف گلایه میزنی
اگه منو دوست نداری اینو راحت بهم بگو
چرا با حرفات و نگاهت بهم کنایه میزنی ؟



اگه به زور روزگار از زندگیت میرم کنار
میرم که ثابت بکنم عاشقتم دیوونه وار

ادامه مطلب ...

بهترین شعر های عاشقانه زیبا و کوتاه




ما طعم شیرین یافتن را در طعم تلخ از دست دادن یافتیم
و در این میان سهم ما تنها یک یادت به خیر ساده بود




با غم سر کن که شادی از کوی تو رفت
 با شب بنشین که آفتاب از کوی تو گریخت



ماکه گفتیم مال یاریم غیر دل چیزی نداریم
 بی شما خزون سردیم ٬ با شما ته بهاریم

ادامه مطلب ...

بهترین اس ام اس های عاشقانه زیبا و قشنگ



تنها داروئی که ۲ خاصیت داره چشم های قشنگ توست
که هم آرومم میکنه هم داغون !



گاه برای ساختن باید ویران کرد
 گاه برای داشتن باید گذشت
و گاه در اوج تمنا باید نخواست



عمر من غارت شد ، و غارتگر من دور شد
من صبوری کردم و غارتگرم مغرور شد

ادامه مطلب ...

بهترین اس ام اس های عاشقانه و عارفانه



دیرگاهیست که تنها شده ام
 قصه غربت صحرا شده ام
وسعت درد فقط سهم من است
باز هم قسمت غم ها شده ام
دگر آئینه ز من با خبر است
 که اسیر شب یلدا شده ام
من که بی تاب شقایق بودم
 همدم سردی یخ ها شده ام
کاش چشمان مرا خاک کنید
 تا نبینم که چه تنها شده ام



زندگی پرتو عصر است که در بزم وجود
به نسیم مژه بر هم زدنی خاموش است



بمون بگو چکار کنم ، دنیا پر از درد و غمه
 تموم زندگیم توئی ، تو هم که اخمات تو همه !


ادامه مطلب ...

بهترین اس ام اس های عاشقانه جدید و قشنگ



ای معنای انتظار یک لحظه بایست
 دیوانه شدن به خاطرت کافی نیست ؟
یه لحظه بایست و یک جمله بگو
 تکلیف کسی که عاشقش کردی چیست ؟



بعد تو هیچ چیزی دوست داشتنی نیست
 کوه غم از دلم رفتنی نیست
حرف عشق تو رو من با کی بگم
 همه حرفا که آخه عزیز دل گفتنی نیست



همه بغضشون گرفته چرا بارون نمیآد
 لیلی مرد از غم دوری چرا مجنون نمیآد

ادامه مطلب ...

مسیج عاشقانه کوتاه و زیبا



همه بغضشون گرفته چرا بارون نمیآد
 لیلی مرد از غم دوری چرا مجنون نمیآد



دوستی قطره اشکی است که در معبد عشق
 هر کجا بچکد مهر و وفا می روید



تا تو را دیدم ندادم دل به کس
عاشقم کردی به فریادم برس

ادامه مطلب ...

sms asheghane jadid



ما را که بجز توبه شکستن هنری نیست
با زاهد بی مایه شکستن ثمری نیست
برخیز جز این چاره نداری که در این حال
جز جام می و مطرب و ساقی خبری نیست



بعضیا میگن دنیا ارزشش رو نداره !
مگه میشه دنیایی که تو رو داشته باشه بی ارزش بشه !



تو مانند کبوتر ها نجیبی
تو مثل داستانهای عجیبی
گناه من چه بود که گفتی
از این پس از نگاهم بی نصیبی

ادامه مطلب ...