جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس ناب شهریور 92 sms nab shahrivar

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس ناب شهریور 92
sms nab shahrivar



می خوام یه چیز بگم

 گر چه دوریم ز هم

 نمی ذارم توی دلم

 جا بگیره غصه و غم



اس ام اس ناب شهریور 92
sms nab shahrivar



از وقتی که رفتی جات خیلی خالیه

 نمی تونم توصیف کنم که حالم چه حالیه



اس ام اس ناب شهریور 92
sms nab shahrivar



یادم باشد و یادت نرود

 که همه ی ما برای یکبار ایستادن

 هزاران بار افتاده ایم



اس ام اس ناب شهریور 92
sms nab shahrivar

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس بروز شهریور 92 sms beruz shahriwar

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس بروز شهریور 92
sms beruz shahriwar



زمانی کوه بودی حالا آدم شدی

میرسیم به هم



اس ام اس بروز شهریور 92
sms beruz shahriwar



بالاتر از آسمان جایی نیست

زیباتر از گل چیزی نیست

قشنگتر از عشق حرفی نیست

عزیزتر از تو کسی نیست



اس ام اس بروز شهریور 92
sms beruz shahriwar



دیدم که تو دریا شدی و من رود شدم

 در وسعت چشمان تو محدود شدم

آن روز که در آتش عشق افتادم

 سرسبز تر از آتش نمرود شدم




اس ام اس بروز شهریور 92
sms beruz shahriwar

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس زیبا و حساس sms ziba hasas

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس زیبا و حساس
sms ziba hasas



روزگاریست در این کوچه گرفتار توام

با خبر باش که در حسرت دیدار توام

گفته بودی طبیب دل هر بیماری

پس طبیب دل من باش که بیمار توام



اس ام اس زیبا و حساس
sms ziba hasas



وقتی شقیقه هایم از تحمل زخم های کهنه تیر میکشد

مجبور میشوم به دورترین عزیزم با بلندترین صدا بیندیشم

دلتنگی تنها نصیب من است از همه زیبایی هات



اس ام اس زیبا و حساس
sms ziba hasas



بی تو ترک برداشته ام

و به هر بهانه ای دلم می شکند

گاهی گم می شوم پشت پنجره ها

و سکوتم را بغض می کنم

 تا نشنوند صدای شکستنم را



اس ام اس زیبا و حساس
sms ziba hasas

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس زیبا برای عشق sms ziba eshgh

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس زیبا برای عشق
sms ziba eshgh



آب و هوای دلم آنقدر بارانیست

که رخت های دلتنگی ام را

مجالی برای خشک شدن نیست

اینگونه است که دلم برایت همیشه تنگ است



اس ام اس زیبا برای عشق
sms ziba eshgh



مبادا مثل برگی زرد باشیم

 رفیق مردم بی درد باشیم

مزن بر عاشقان از پشت خنجر

 بیا ای دل همیشه مرد باشیم



اس ام اس زیبا برای عشق
sms ziba eshgh



شب در خم گیسوی تو عابر می شد

 با هر نفست بهار ظاهر می شد

ای فلسفه ی شگفت ، افلاطون هم

 با دیدن چشمان تو عاشق می شد



اس ام اس زیبا برای عشق
sms ziba eshgh

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس زیبا و رفاقتی sms ziba refaqati

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس زیبا و رفاقتی
sms ziba refaqati



    رفیق من صفا داره ؟ نداره
 
  صدا داره ولی ، سیما نداره

    فراوان می شود در وصف او گفت
 
   ولی این SMS ها جا نداره



اس ام اس زیبا و رفاقتی
sms ziba refaqati



    در خراب ترین خرابه های این دنیای خراب شده

 با خط خرابم نوشتم :

خرابتم رفیق   



اس ام اس زیبا و رفاقتی
sms ziba refaqati



دنیای پرنده قفس است

دنیای ماهی اقیانوس

دنیای من معرفت توست



اس ام اس زیبا و رفاقتی
sms ziba refaqati

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس سنگین و جالب sms sangin jaleb

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس سنگین و جالب
sms sangin jaleb



صدای باران زیباترین ترانه خداست

که طنینش زندگی را برای ما تکرار می کند

نکند فقط به گل آلودگی کفشهایمان بیندیشیم



اس ام اس سنگین و جالب
sms sangin jaleb



روزگاری بیدی را شکستند

به نامردی تبر بر ریشه اش بستند

ولی افسوس همانهایی شکستند

که رورزی زیر سایه اش می نشستند



اس ام اس سنگین و جالب
sms sangin jaleb



هر که گردد پاک طینت محرم دل ها شود

هر که در خون صاف گردد قابل مینا شود

از دهان گل شنیدم بر سر بازار گفت

هر که با ناکس نشیند عاقبت رسوا شود



اس ام اس سنگین و جالب
sms sangin jaleb

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس قهوه عاشقانه sms ghahvah love

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس قهوه عاشقانه
sms ghahvah love



بعد از یک فنجان قهوه و دو نخ سیگار

به هوایی سرد برمی گردم

در پی رویاهایم …

در پی تو …



اس ام اس قهوه عاشقانه
sms ghahvah love



احتیاجی به مستی نیست

یک فنجان قهوه هم دیوانه ام می کند

وقتی میزبانم چشمان تو باشد …



اس ام اس قهوه عاشقانه
sms ghahvah love



یک استکان چای از میان دستانت و یک جرعه غزل از میان چشمانت

دلم آرام ِ نگاهت را می خواهد و شهد شیرین کلامت

خسته ام

دوباره باورم میکنی؟



اس ام اس قهوه عاشقانه
sms ghahvah love

 
ادامه مطلب ...