جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

سخنان کوتاه بزرگان sokhanan kotah va ziba

اس ام اس سنگین



سخنان کوتاه بزرگان
sokhanan kotah va ziba



مرد بلند همت تا پایه بلند به دست نیاورد
 از پای طلب ننشیند


سخنان کوتاه بزرگان
sokhanan kotah va ziba



صاحب همت در پیچ و خم های زندگی
با یاس و استیصال رو به رو نخواهد شد


سخنان کوتاه بزرگان
sokhanan kotah va ziba



سرچشمه همه فسادها بیکاری است
شیطان برای دست های بیکار  کار تهیه می کند

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه و رمانتیک Love and Romantic SMS

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه و رمانتیک
Love and Romantic SMS



دیگر همه نقطه ضعفم را فهمیدند
از من که چیزی می خواهند جان تو را قسم می خورند


اس ام اس عاشقانه و رمانتیک
Love and Romantic SMS



این جاده یه من می خواهد  و یه تو
و یه جفت دست گره خورده به هم


اس ام اس عاشقانه و رمانتیک
Love and Romantic SMS



روزی چند بار دوستت دارم
یکبار وقتی که هوا برم می دارد قدم می زنیم
وقتی که خوابم می آید تو می آیی
یکبار وقتی که باران ناز می کند دل ناودان می شکند و می بارد

 
ادامه مطلب ...

به سلامتیه be salamati sms

اس ام اس به سلامتی



به سلامتیه
be salamati sms



سلامتی کسایی که آرامش دیگران
براشون مهم تر از برطرف کردن تنهایی خودشونه
و دلی رو برای خوش گذرانیشون به بازی نمی گیرن


به سلامتیه
be salamati sms



سلامتیه اونایی که دهنشون پر حرفه
ولی اونقد مودب هستن که با دهن پر حرف نمی زنن
و فقط سکوت می کنن


به سلامتیه
be salamati sms



به سلامتی آدمایی
که وقتی می فهمن چقدر دوسشون داری
بازم آدم می مونن

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس به سلامتی پدر اس ام اس به سلامتی مادر

اس ام اس به سلامتی



اس ام اس به سلامتی پدر
اس ام اس به سلامتی مادر


به سلامتی پدر و مادر که اونقدر روحشون بزرگ و با عظمته
که تا وقتی هستن عقلمون نمی تونه وسعت مهربونی شونو درک کنه
اما وقتی میرن جای خالیشون رو به وسعت یه دریا کنارمون حس می کنیم


اس ام اس به سلامتی پدر
اس ام اس به سلامتی مادر


سلامتی اونایی که
وقتی دونفری از خیابون رد میشن
همیشه سمت چپ وایمیسن


اس ام اس به سلامتی پدر
اس ام اس به سلامتی مادر


سلامتی اونی که هیچوقت حالمونو نمی پرسه
چون میدونه حال و روز ما که پرسیدن نداره

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس معرفتی sms marefati

اس ام اس رفیق و رفاقت



اس ام اس معرفتی
sms marefati



تو ای سمبل معرفت ! کجایی ؟ سلام
ندیدم کسی ، هیچ مانند تو
یک روز خوب ، یک روز بد ، بی مرام


اس ام اس معرفتی
sms marefati



معرفت در گرانیست به هر کس ندهند
پر طاووس گران است به کرکس ندهند


اس ام اس معرفتی
sms marefati



سلامتی رفیق بی معرفتی که
اسم ما گوشه موبایلش خاک می خوره !

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس به سلامتی جدید sms be salamati jadid

اس ام اس به سلامتی



اس ام اس به سلامتی جدید
sms be salamati jadid



به سلامتی کسی که
همیشه آخر اس ام اس هاش اسمشو می نویسه
چون میدونه هیشکی شمارشو Save نکرده


اس ام اس به سلامتی جدید
sms be salamati jadid



به سلامتی شهیدا که دیروز جونشونو دادن
تا من امروز به فردام فکر کنم


اس ام اس به سلامتی جدید
sms be salamati jadid



سرهنگ پرسید : دور زدن  کجا ممنوعه ؟
گفتم تو عالم رفاقت
لبخند زد و گفت پیاده شو قبولی

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس نا امیدی SMS NA OMIDI

اس ام اس نا امیدی



اس ام اس نا امیدی
SMS NA OMIDI



از یه جایی به بعد دیگه بزرگ نمیشی ، پیر می شی
از یه جایی به بعد دیگه خسته نمیشی ، می بُری
از یه جایی به بعد هم دیگه تکراری نیستی ، زیادی‌ هستی


اس ام اس نا امیدی
SMS NA OMIDI



از من نرنــــــــــج
نه مغــــــرورم نه بی احســـــاس فقط خســــته ام
خســـــــــته از اعتــــــمادی بیــــجا
برای هـــــــــمین قفــــــــــــلی محــــــــــــــکم بر دل زده ام


اس ام اس نا امیدی
SMS NA OMIDI



یه وقتایی دلت می خواد
یکی از پشت سر چشماتو بگیره و ازت بپرسه
اگه گفتی من کی ام ؟
تو هم دستاشو بگیری و بگی
هر کی هستی فقط بمون

 
ادامه مطلب ...