جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس و متن دلتنگی هراه عکس های زیبا و عاشقانه

اس ام اس و متن دلتنگی هراه عکس های زیبا و عاشقانه

گلوی آدم را
باید گاهی بتراشند
تا برای دلتنگی های تازه جا باز شود ..
دلتنگی هایی که جایشان نه در دل ،،
که در گلوی آدم است
دلتنگی هایی که می توانند آدم را خفه کنند ..



 
ادامه مطلب ...

جملات و عکس های ناب عاشقانه


جملات و عکس های ناب عاشقانه

رفتنت.......

نبودنت........

نامردیت........

هیچ کدوم نه اذیتم نکرد

نه واسم سوال شد ......

فقط یه بغض داره خفم میکنه......

چه جوری نگات کرد .....که منو تنها گذاشتی؟



 
ادامه مطلب ...

اس ام اس ها و متن های غمگین همراه عکس

اس ام اس ها و متن های غمگین همراه عکس

گلوی آدمی را باید گاهی بتراشند تا برای دلتنگی های تازه
جا باز شود!!!

دلتنگیهایی که جایشان نه در دل...که در گلوی آدم است!!
دلتنگی هاییکه میتوانند آدم را خفه کنند!



 
ادامه مطلب ...

یک قدمی مرگ

یک قدمی مرگ + عکس ها



یک قدمی مرگ + عکس ها


 

ادامه مطلب ...

مدل های مختلف ریش و سبیل

ریش و سیبیل های عجیب و غریب + عکس ها


ریش و سیبیل های عجیب و غریب + عکس ها


ریش و سیبیل های عجیب و غریب + عکس ها

 
ادامه مطلب ...

عکسهای کریستیانو رونالدو وهمسرش

عکسهای کریستیانو رونالدو وهمسرش

عکس کریستین رونالدو و همسرش در سینما

 
ادامه مطلب ...

جملات و اس ام اس های عاشقانه بهمن 93


جملات و اس ام اس های عاشقانه بهمن 93

اگر بینمان "دیوار" بود "دیوار" را برمیداشتم
اما . . .
افسوس که بینمان "هیچ چیز" نیست
با "هیچ چیز" چه کنم؟



ادامه مطلب ...