جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های غمگین جدید sms ghamgin jadid

اس ام اس غمگین




اس ام اس
های غمگین جدید
sms ghamgin jadid



می پذیرم همه ی تاریکی ها را
 غصه های تلخ دنیا را
غمهای ناتمام روزگار را
 اما نمی پذیرم یک لحظه غم بی تو بودن را


اس ام اس غمگین عاشقانه
sms ghamgin jadid



من هنوز تو را مثل تمام شد مشق شبم ، دوست دارم !
مثل ستاره های رنگی که چفت می خورد به سفیدی دفترم !


خاطره باران
sms ghamgin jadid



مثل اتاق زیر شیروانی پر از خاطره ی بارانم
 کدام واژه می فهمد برایت چقدر دلتنگم ؟

 
ادامه مطلب ...

اس ام ام زیبا sms ziba 93

اس ام اس زیبا



عرفانی

sms ziba 93


از خدا نخواه که همه دنیا رابه تو بدهد
 از خدا بخواه کسی را به تو بدهد که تو را به همه دنیا ندهد


ای کاش دنیا
sms ziba 93


ای کاش دنیا ساعت بود و من و تو عقربه های آن
تا هر یک ساعت یک بار به هم میرسیدیم !!!


شمع و عشق
sms ziba 93


شعله گفت کاش روزی به شمعدان میرسیدم
شمع بدون اینکه حرفی بزند ذره ذره آب شد تا شعله به آرزویش برسد !

 
ادامه مطلب ...

عاشقانه asheghaneh

اس ام اس عاشقانه



دلتنگی
asheghaneh



فرهنگ لغتها نیاز به ویرایش دارند
برای معنی دلتنگی احتیاج به این همه کلمه نیست ، دلتنگی یعنی تو !


دلتنگم
asheghaneh



دلتنگم و جز روی خوشت در نظرم نیست
 در گیتی و افلاک به جز تو قمرم نیست
با عشق تو شب را به سحرگاه رسانم
 بی لذت دیدار تو شب را سحرم نیست . . .


خوشبختی
asheghaneh



خوشبختی من پیدا کردن “تو” از میان این همه ضمیر بود . . .

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه جدید sms asheghane jadid

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس
عاشقانه جدید
sms asheghane jadid



اگرچه خسته از رهم ولی برای دیدنت
به بال شوق یاد تو سوار می شوم بیا


اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghane jadid



به یادت آرزو کردم که چشمانت اگر تر شد
به شوق آرزو باشد نه تکرار غم دیروز...


اس ام اس عاشقانه جدید شهریور 93
sms asheghane jadid



انگشتانت را …
به من قرض بده
برای شمردن لحظه های نبودنت
کم آورده ام!…

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس دلتنگی sms deltangi 93

اس ام اس دلتنگی



اس ام اس
دلتنگی و دوست داشتن
sms deltangi 93



فرهنگ لغتها نیاز به ویرایش دارند
برای معنی دلتنگی احتیاج به این همه کلمه نیست ، دلتنگی یعنی تو !


اس ام اس دلتنگم
sms deltangi 93



دلتنگم و جز روی خوشت در نظرم نیست
 در گیتی و افلاک به جز تو قمرم نیست
با عشق تو شب را به سحرگاه رسانم
 بی لذت دیدار تو شب را سحرم نیست . . .


اس ام اس خوشبختی
sms deltangi 93



خوشبختی من پیدا کردن “تو” از میان این همه ضمیر بود . . .

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس سنگین و زیبا sms sangin va ziba

اس ام اس سنگین



اس ام اس
سنگین و زیبا
sms sangin va ziba



انگشتانت را …
به من قرض بده
برای شمردن لحظه های نبودنت
کم آورده ام!…


اس ام اس سنگین و عاشقانه جدید 93
sms sangin va ziba



دارم حست می کنم لحظه لحظه با منی
تو تموم لحظه هام تو هوام پر میزنی
این چه احساسیه که واسه من مقدسی
تا دلم تورو میخواد تو به دادم می رسی


اس ام اس سنگین و تنهایی
sms sangin va ziba



بیـــا برای یکــبار هــم که شـــده…
دست به خلاف بزنیـم…!
من اندوه تـــو را مـــی دزدم…!
تو تنهـایـی مـرا…!!

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید 94 sms jadid 94

اس ام اس جدید



اس ام اس
جدید 94
sms jadid 94



پادشاه باش
حتی اگر قلمروات اندازه ی عرض شانه هایت باشد !


اس ام اس جدید دلتنگی
sms jadid 94



فال حافظ زدنت از پی دلتنگی کیست ؟
من که هر لحظه به یاد تو و دلتنگ تو ام
هر ستاره یه نشان از غم و دلتنگی من
آسمان را بفرستم که بدانی همه جا یاد تو ام ؟


اس ام اس جدید یاد هم بودن
sms jadid 94



هر دم به بهانه ای تو را یاد کنم
افسرده دلم به یاد تو شاد کنم
بی تو دل من چو کلبه ای خاموش است
با یاد تو این خرابه آباد کنم

 
ادامه مطلب ...